Piaggio NRG Power Uitlaat

stefanorie

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een Piaggio NRG Power DD LC, alles is standaard alleen de vario ring is eruit.
Nu was ik van plan om de resonantie buisjes van de originele uitlaat af te slijpen en te dichten, maar ik kreeg het advies om een andere uitlaat eronder te zetten.
Ik wil ermee bereieken dat hij wat fijner optrekt, de top zal ook wel iets hoger komen heb ik gelezen, zolang dit maar niet al te hoog wordt.
Ik heb wat gelezen over een Tecnigas Next uitlaat en een Gianelli Reverse, met de Reverse gaat ie gelijk een stuk sneller heb ik begrepen.

Wat raden jullie mij aan en welke afstelling hoort daar ongeveer bij?

Mvg Stefan
 
Advertisement - register to remove this

voor jouw doel kun je dat buisje eraf slijpen en dichtlassen.. je kunt ook een Sito+ uitlaat kopen..

de andere uitlaten die jij noemt zijn vaak knetterpijpen met veel herrie en weinig prestatie
 
voor jouw doel kun je dat buisje eraf slijpen en dichtlassen.. je kunt ook een Sito+ uitlaat kopen..

de andere uitlaten die jij noemt zijn vaak knetterpijpen met veel herrie en weinig prestatie

Ik behoud liever mijn standaard uitlaat zodat ik later mijn scooter nog kan verkopen. Hoe hard zou hij gaan met een Sito + uitlaat?
 
Sito+ of Ixil uitlaten zien er hetzelfde uit als de originele uitlaten. Als je er zo een aanschaft en ontgrenst, kan je bij verkoop eventueel de originele uitlaat er weer onder plaatsen. Prestaties zijn gelijk.

Met een ontgrensde uitlaat (sito of origineel) zal je zon 10 tot 20 km/u sneller gaan op je teller. Mede afhankelijk van je varioring (of die er nog in zit of niet). Je zal in elk geval sneller optrekken met een ontgrensde uitlaat
 
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een Piaggio NRG Power DD LC, alles is standaard alleen de vario ring is eruit.
Nu was ik van plan om de resonantie buisjes van de originele uitlaat af te slijpen en te dichten, maar ik kreeg het advies om een andere uitlaat eronder te zetten.
Ik wil ermee bereieken dat hij wat fijner optrekt, de top zal ook wel iets hoger komen heb ik gelezen, zolang dit maar niet al te hoog wordt.
Ik heb wat gelezen over een Tecnigas Next uitlaat en een Gianelli Reverse, met de Reverse gaat ie gelijk een stuk sneller heb ik begrepen.

Wat raden jullie mij aan en welke afstelling hoort daar ongeveer bij?

Mvg Stefan
Je kan het beste gewoon voor een sitoplus gaan, desnoods heb ik nog een std ontgrensde nrg power uitlaat voor je liggen.
 
Back
Top