Piaggio NRG Power LC DD uit 2005 ander blok aanschaffen

SG1800

New Member
Hey, ik zit dus al enige tijd met een vraag in mn hoofd en ik kan het antwoord nergens gevonden krijgen. Ik heb dus een NRG Power uit 2005, een tijdje geleden zag ik dat de tapeinden van de cilinder afgebroken waren. Heb zelf niet zoveel verstand van het sleutelen aan scooters dus ik dacht eraan om gewoon een ander blok erop te (laten) zetten. Het probleem waar ik tegenaan loop is dat ik niet weet of ik een specifiek Piaggio blok nodig heb. Sommige mensen zeggen tegen me dat ik er gewoon een nodig heb met lange carter, en van andere mensen hoor ik weer iets anders. Het enige dat ik wel weet is dat ik nu hetzelfde blok heb dat ook onder een Runner RST ligt. De motorcode van het blok dat er nu onder zit is C451M.

Kan iemand mij aub uitleggen wat ik het beste zou kunnen doen?


Groetjes ✌️
 
Advertisement - register to remove this

Dus voor een paar tapeindjes ga je een heel blok laten ombouwen? Laat reparerem bij scooterzaak. Veruit het goedkoopst, als je een scooterzaal een nieuw carter laat leveren en dan alles over bouwen ben je hoop geld kwijt wat niet nodig is
 
Dus voor een paar tapeindjes ga je een heel blok laten ombouwen? Laat reparerem bij scooterzaak. Veruit het goedkoopst, als je een scooterzaal een nieuw carter laat leveren en dan alles over bouwen ben je hoop geld kwijt wat niet nodig is
Ik was sowieso niet van plan om een totaal nieuw blok te halen. Dan kan ik net zo goed een andere scooter kopen. Ik heb me door wat mensen wijs laten maken dat het echt een ellende is om die tapeinden er weer uit te krijgen en dat het vaak ook niet meer lukt. Als dit niet het geval is dan ga ik het natuurlijk anders aanpakken. Ik hoor alleen veel dingen die elkaar tegenspreken dus ik weet ook niet wat wel waar is en wat niet.
 
Nee maar ook een leeg carter is niet goedkoop he, en dan de arbeidskosten van alles ombouwen. Maar zo'n kutwerk is dat niet hoor om die tapeinden eruit te halen. Je moet ff weten hoe
 
Ik kom zelf uit Brabant. Omgeving Eindhoven. Ik kan zelf ook wel verplaatsen, ligt er natuurlijk aan waar ik moet zijn.
 
Ik kom zelf uit Brabant. Omgeving Eindhoven. Ik kan zelf ook wel verplaatsen, ligt er natuurlijk aan waar ik moet zijn.
Ik kom zelf uit Roosendaal. Als het makkelijker is mag je ook blok opsturen? En anders zorg ik dat het bier kpud staat als je komt
 
Back
Top