This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Piaggio LC DD compleet sprintblok

Status
Not open for further replies.

KreVaN

Sappert de Sap
Hierbij bied ik mijn sprintblok aan. Hij is in top conditie lagers zuiger en keringen hebben nog geen uur gedraaid. Gaat de deur uit omdat er al meer dan een jaar niet mee gereden is.Het is zonde om dit spul zomaar te laten staan. Wegens studie geen tijd meer om er wedstrijden mee te rijden.
Het blok heeft een vermogen van 20+ pk. Precies durf ik dit niet te zeggen omdat de testruns meer dan een jaar geleden geweest zijn. Wel wil ik garanderen dat er een vermogen van meer dan 20 pk uitkomt. Het gehele blok + cilinder is getuned door Valentino (VTM) in Goes. Het blok gaat liefst in 1 koop weg maar bij voldoende interesse kunnen ook aparte onderdelen weg.

1x Malossi Woopdisc disci freno 6212604 Splinternieuw voor Zip SP (voorschijf)

Braking NRG-Runner schijf voor. Zgan.

HPI 2004 Rotor Compleet werkend incl. NGK bougie kabel + Twins gecontroleerd.

Hebo Racing 2 uitlaat compleet zonder roest of deuken. (Flens ingekort en taps gedraaid)

Polini EVO 70 LC VTM tuned + 2 zuigers B en C zgan + eventuele ophoogplaat voor 85 mm drijfstangen

Piaggio DD LC carter. VTM tuned + devcon opgevuld voor extreme carterdruk. (voorzien van Malossi lagers + Viton keringen en Malossi Team 99 krukas met 80mm drijfstang

Complete inlaatset VL13 getuned + 0.3 mm carbon membraan platen + Malossi MHR rechtspruitstuk aangepaste ideale flow. + Keihin 28mm Carb compleet afgesteld incl. kelk. + Kartbox luchtfilter.

Malossi Overrange 2000 Vario Poulies hebo koppeling afgesteld Kevlar V snaar Stage 6 Halfpoulies + koppelingskuis.

NRG DD velgen compleet met goede banden en perfecte zilverkleurige laklaag.

NRG frame maximaal verlicht en bewerkt incl. voorvork velgen radiator M stuur achtervering compleet om mee te sprinten.

Stage 6 Toeten en temp meter incl. bijbehorende kabels batterijen toerenklem ect.

Kart 3.5 liter benzine tank. incl. slangen.

De prijzen staan er niet bij vermeld omdat de mensen die interesse in deze spullen hebben weten wat het nieuw kost. Alles wat ik aanbied is in nieuwstaat dus doe een acceptabel bod ik hoef er niet de hoofdprijs voor maar doe ook geen onzin bod. Foto´s heb ik voldoende dus bij interesse kan ik die opsturen. Graag alles via de mail afhandelen.




 
Status
Not open for further replies.