[piaggio] laser of shot op std50?

scootah

Well-Known Member
welke uitlaat presteert het best op een standaart 50 van een ntt?
ik wil geen 70cc ofzo dus hij moet gewoon op std50 heel goed presteren.
 
Advertisement - register to remove this

shot is goed zat op standaart cilinder, wat johnB zegt klopt wel, maar dat neemt niet weg dat hij niet goed presteerd..

als je wilt kiezen tussen tussen de shot en de laser zou ik voor de shot gaan, maar als je wat meer centen tot je beschikking hebt zou ik eens een polini for race overwegen :)
 
Ik heb de Nardo ook op piaggio geprobeerd, en hij presteerd gewoon KUT op 50cc als je prijs/prestatie naast elkaar zet. Een NRX is absoluut beter en dat is niet echt een compliment. Dat komt doordat de nardo VEEEEL te laagtoerig is, op 70cc al, en dus op 50cc nog veel laagtoerigerder is. Je hebt dus een erg lage top, en geen windmee of bergaf gaan je daarbij van dienst zijn.

Het rijdt als een Leovinci Navigator, alleen het ziet er beter uit.

Een ForRace is gewoon zoveel beter dat het bijna een schande is om ze te vergelijken :) Ik heb mijn tests gedaan op 3 verschillende 50cc cylinders en in diverse stadia van cylindertuning. Een ver getunede 50giet die met ForRace de klinkers uit het wegdek trekt gaat met een Nardo geen milliPK beter dan voorheen.

Als het om een standaard cylinder gaat en je wilt de prestaties van een Shot koop dan een SportPro6 of een NRX, dat bespaart je een zak geld en geeft hetzelfde resultaat bij minder geluidsoverlast.
 
Originally posted by Aidix
Ik heb de Nardo ook op piaggio geprobeerd, en hij presteerd gewoon KUT op 50cc als je prijs/prestatie naast elkaar zet. Een NRX is absoluut beter en dat is niet echt een compliment. Dat komt doordat de nardo VEEEEL te laagtoerig is, op 70cc al, en dus op 50cc nog veel laagtoerigerder is. Je hebt dus een erg lage top, en geen windmee of bergaf gaan je daarbij van dienst zijn.


Als het om een standaard cylinder gaat en je wilt de prestaties van een Shot koop dan een SportPro6 of een NRX, dat bespaart je een zak geld en geeft hetzelfde resultaat bij minder geluidsoverlast.

een shot en geluidsoverlast?? blaat niet zo. een shot maakt echt geen veel lawaai het lijkt wel een beetje op een grasmaaier. en de top is idd niet zo geweldig maar hij heeft wel veel koppel en dat is wat de topic starter wil.
 
Blaat zelf niet zo krom, ei.
Een Shot heeft een leeg vat en dezelfde demper als een NRX, dus is het geluid ook LUIDERDER.

Lekker logisch man... Tevens hebben de door mij opgesomde uitlaten minimaal hetzelfde koppel, voor een veel lagere prijs. Die Lazer moet wel erg slecht in elkaar zitten om minder te presteren dan een Shot.
 
Chris leeft nog 5 jaar geleden :)

Een Shot is niet de snelste op Piaggio...
Een For Race valt uit de doos uit elkaar van ellende, maar loopt echt wel goed [2 gehad, op standaard 50cc, en 70cc alu]...
Yasuni R is eigenlijk een topper op alle punten wat mij betreft...

Laser is een erg laagtoerige 50cc uitlaat, eerder met een Z te vergelijken... Zit wel mooi in elkaar overigens...
 
Yasuni R op runner --> veel geprobeerd, teller bleef steken tussen de 95 en de 100 teller

Shot op runner --> weinig geprobeerd, afstellen was zeer eenvoudig, liep 110 en liggend 115 teller

Std cil + multivar
 
Back
Top