PIAGGIO IGET | Snorfiets ECU naar Bromfiets ECU

Reynoud_vd

New Member
Hi, ik ben van plan een Piaggio Zip aan te gaan schaffen.
Gezien het feit dat iedereen sinds 2023 van zijn Snorfiets af wil en Snorfietsen dus goedkoper zijn dan Bromfietsen ben ik van plan om een Snorfiets te kopen, op te voeren en dan te laten keuren tot Bromfiets. Mijn vraag is: als ik de Snorfiets ECU vervang voor een Bromfiets ECU, loopt hij dan meteen 45-50 kmh?

Advertisement - register to remove this

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Hi, ik ben van plan een Piaggio Zip aan te gaan schaffen.
Gezien het feit dat iedereen sinds 2023 van zijn Snorfiets af wil en Snorfietsen dus goedkoper zijn dan Bromfietsen ben ik van plan om een Snorfiets te kopen, op te voeren en dan te laten keuren tot Bromfiets. Mijn vraag is: als ik de Snorfiets ECU vervang voor een Bromfiets ECU, loopt hij dan meteen 45-50 kmh?

Een Euro 4 of 5 zou ik nooit proberen om te bouwen.. Het is een hoop gedoe.. En dat kost je ook een hoop geld om het te laten doen. (Als je dat zal wel al kan?[waarschijnlijk niet)
En het is maar de vraag dat dan ook alles aangepast is. Misschien passen ze het zo aan dat het bij 45km/u laten lopen al goed genoeg is en verder niks meer eraan doen.

Van een bromscooter weet je dat hij zo is zoals die moet zijn kwa afstelling enz.

Snor is waarschijnlijk leuk om er onderdelen vanaf te halen die het zelfde zijn.