This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

piaggio fly 50 4 takt vraag

rogier.feikema

Well-Known Member
beste lezers ik heb een vraag.

heb nu een kymco en deze wil ik inruilen voor een 2e hands piaggio fly.

Bijden 10.000 km gelopen bouwjaar 2008/2009.

de fly is aangeboden 1250 nu 750 bijbetalen met inruil van mn kymco is dit een deal.or not......??????

als je nou ff zegt wat voor kymco het is.....

vind 1250 wel veel voor 2de hands kosten die nieuw zoveel dan?(ff opgezocht) 1700 euro das maar 450euro meer dan zou ik toch ff doorsparen heb je een splinternieuwe scooter met jaar garantie.

vind 1250 wel veel voor 2de hands kosten die nieuw zoveel dan?(ff opgezocht) 1700 euro das maar 450euro meer dan zou ik toch ff doorsparen heb je een splinternieuwe scooter met jaar garantie.

dat klopt, krijg garantie ook bij deze 2e hands, had de kymco bij de zelfde gehaald en was na 2 mnd al 3 keer terug gegaan i.v.m defecte cilinder heeft mij niets gekost, dus mocht er iets mis mee zijn kom ik daar in die tijd ook wel achter. heb meerdere dealers gebeld voor advies en geven allen de zelfde prijzen door. en ja je wordt altijd wel een beetje ge.....
ga er vanuit dat mijn kymco met 11.000 km (en 4 cilinders verder) ook weer voor meer dan de €500 inruil wordt verkocht.

thnx