Piaggio Fly 4t Trilt en raar geluid

jaap69

New Member
Hallo,

Ik heb een Piaggio Fly 4t uit 2012,

Als ik op volgas zit dan voelt het net of de scooter heel erg inhoud, de varioring is er al uit maar hij loopt echt niet lekker.

Aan de voorkant hoor je een heel hard gezoem wat ook trillingen over heel de scooter veroorzaakt.

wie weet wat het probleem kan zijn?

mvg jaap
 
Advertisement - register to remove this

Als je de varioring verwijdert, moet je eigenlijk een maat of 2 met je sproeier omhoog. Kijk een welke er in zit. Rond de 80 zou goed moeten zijn. Als er nu 84 in zit bijvoorbeeld, dan ga je een paar maatjes terug.
 
Als je de varioring verwijdert, moet je eigenlijk een maat of 2 met je sproeier omhoog. Kijk een welke er in zit. Rond de 80 zou goed moeten zijn. Als er nu 84 in zit bijvoorbeeld, dan ga je een paar maatjes terug.
Het probleem was al precies t zelfde toen de varioring er nog nii inzat.
 
Is het een new fly? Is deze ontgrensd.(cdi veranderd?). Zou handig zijn als je iets meer info achter laat.

Als die sneller gaat dan heb je echter al een grotere sproeier nodig.. Standaard zit er 75 erin. Genoeg als het ding onbegrensd blijft. Te weinig al je sneller gaat. Overigens slaat hij dan ook vaker af bij stationair lopen.. Raad je aan om er een 80 erin te zetten..

Mijn new fly loopt overigens ook niet echt lekker. Me kisbee raced er zelfs voorbij.. (even om aan te geven dat duurder niet perse meteen beter is)
 
Back
Top