Piaggio Ciao

lots02

Well-Known Member
hallo,
ik ben nieuw op dit forum. brommers in 't algemeen is ook iets nieuws voor mij.
kheb onlangs een Piaggio Ciao gekregen. maar ik zou die graag tunen. qua uiterlijk dan. opdrijven is niet echt mijn bedoeling.
maar nu weet ik totaal niet hoe daar aan te beginnen. kan er me iemand helpen met raad geven want ik best het eerst zou doen en wat ik allemaal moet doen? (kweet dat het nogal een omslachtige vraag is maar toch waag ik mijn kans)

alvast bedankt!
vriendelijke groet, Jeffrey.
 
Advertisement - register to remove this

pfff.. zoveel valt bij een Ciao niet te doen...
alleen spuiten..
en kijken of er andere zadels/roostertjes voor voorlamp/andere velgen mss van andere brommer die passen...
 
dus om zoiets te bekomen moet je het allemaal zelf doen? je kan het niet laten doen?
megaciao.jpg


jammer :(
 
hulpveren zijn gewoon leverbaar , chroom voorvork ook , chroom zijkappen zijn er gewoon leverbaar.


verder kun je foam kopen voor om het stuur (allerlei kleuren) , koplamproosters
achterspatbord inkorten en iets omhoog zetten.
ipv trappers stepjes (zijn er in vele kleuren)als je dit nog niet hebt
tankdop met slot :p
verder ander achterlicht oid , mischein streetfighter voorlampje met spoiler oid ..
leuke bandjes etc..

je kunt best veel doen iig
 
die kappen op het achterwiel kan je ook nog zo kopen hierzo, ze zitten meestal op puch maxi maar ze zullen het wel pas gemaakt hebben voor een ciao, verder zoals Melf zei, er is best veel voor te krijgen, je moet alleen eventjes op zoek gaan :)
 
er zit wel betere vering op die chrome voorvork dan op de std voorvork. op std voorvork zit het met van de schommel armen. als je een beetje hard over een hobbel heen gaat komt je spatbord op je voor wiel :S
 
robbin said:
er zit wel betere vering op die chrome voorvork dan op de std voorvork. op std voorvork zit het met van de schommel armen. als je een beetje hard over een hobbel heen gaat komt je spatbord op je voor wiel :S


die chromevork IS een std vork met schommelarmvering....

er zitten hulpveren op ;)
 
Back
Top