Beste,
Ik heb dus een Vespa LX origineel 2 takt en heb er een malossi sport 70cc opgezet met een 21mm Polini cp carb met sproeier 106 erin.
Maar de scooter rijd alleen goed als ik met de handchoke omhoog hou want met choke omlaag wilt hij bijna niet vooruit komen en lijkt het alsof de sproeier te klein is want hij happererd. Maar ik heb sproeier 102 110 en zelfs 118 geprobeerd maar bij alle precies hetzelfde probleem.
De scooter blijft wel stationair lopen met choke omlaag en omhoog wat wel is, ik heb geprobeerd er ff mee te rijden om warm te laten worden en dan zonder choke proberen alleen weer hetzelfde probleem. Wat wel is met choke omhoog rijden is dat hij soms ploft uit de uitlaat waardoor lijkt dat hij nou weer te veel bezine krijgt. Ik kom er zelf niet aan uit. En de bougie kleurt steeds zwart bij sproeier 106-118 en grijs bij 102. Heb nog 104 alleen nog niet geprobeerd. En heb ook met de luchtschroef gespeeld en nu bij sproeier 106 met 2,5 slag open doet hij het beste met choke omhoog
Heb ook voor valse lucht gekeken bij spruitstuk enzo. Maar niks te vinden ook me keerringen alleen de lekken zover ik weet niet.
Wie weet er raad?!
Heb naast de cilinder en carb ook nog,
Polini powerfilter
Malossi vario met 5,5g rollen
Polini draaibaar spruitstuk
Vl13 membraan
Gele trek en druk veer
Yasuni R met beide proppen eruit