Piaggio 4t 2v kortsluiting

Jiri11

New Member
Hallo allemaal ik heb dus een 4t 2v zip en sinds kort heeft die kortsluiting ik had dus de scooter gestart maar ik was binnen iets vergeten en bij piaggio kan je de sleutel op de een of andere manier draaien in het contact dat de scooter aan blijft maar dat de sleutel er wel uit gaat dat had ik dus gedaan alleen nu heeft hij dus ergens kortsluiting ik heb alle stekkers al los gehaald dus ik zou eerlijl gezegd niet meer weten waar nu te kijken iemand ideeen?
 
Advertisement - register to remove this

Hoe bedoel je kortsluiting springt er ergens een zekering kapot , of verbranden er draden ? Of is het dat de scooter niets meer doet ?
 
Als je de stekker van het contactslot afhaalt , heb je dan ook nog sluiting ? En waar trek je die losse draad naar toe naar je contactslot ?
het lijkt me dat het is gekomen doordat je de optie hebt gebruikt om het slot door te draaien , misschien is er iets in je slot kapot waardoor die de plus en min verbind . Als je de getrokken draad rechtstreeks op de losse connector zet die je van je contactslot afhaalt heb je dan nog sluiting?
 
Ja klopt dan heb ik alsnog sluiting ik heb de contactslot schakelaar weggehaald en trek dan de kabel vanaf de accu naar de geschakelde plus (witte) van het contact slot dan vonkt hij dus dat zou betekenen dat de kortsluiting ergens na het contactslot komt
 
Ja dat moet dan wel , zal niet anders opzitten dan de witte te volgen en bij elke connector te meten , ook opletten of hij nergens splitst naar een verbruiker. Is een tijdrovend werkje en altijd lastige storingen.
 
Ja dat denk ik ook dan alleen begrijp ik niet helemaal wat ik moet meten volt ampere ohm?
Post automatically merged:

En
Ja dat denk ik ook dan alleen begrijp ik niet helemaal wat ik moet meten volt ampere ohm?
En hoe weet ik als er een is waar kortsluoting zit
 
Back
Top