Mrpappiey New Member 4 March 2023 #1 hallo, ik ben op zoek naar een 70cc kit voor mn gilera runner. heeft er iemand toevallig iets te koop?
hallo, ik ben op zoek naar een 70cc kit voor mn gilera runner. heeft er iemand toevallig iets te koop?
bartj HousePaus 4 March 2023 #2 Mrpappiey said: hallo, ik ben op zoek naar een 70cc kit voor mn gilera runner. heeft er iemand toevallig iets te koop? Click to expand... Budget? En wat wil je qua snelheid of vermogen?
Mrpappiey said: hallo, ik ben op zoek naar een 70cc kit voor mn gilera runner. heeft er iemand toevallig iets te koop? Click to expand... Budget? En wat wil je qua snelheid of vermogen?
Brute-Force Black Bullet. 2.0 4 March 2023 #3 Mrpappiey said: hallo, ik ben op zoek naar een 70cc kit voor mn gilera runner. heeft er iemand toevallig iets te koop? Click to expand... Ik heb nog wel wat liggen : Polini SCO Racing : 70 CC Gietijzer met Modulaire kop , rond de 12 PK, leuk voor op straat . Malossi MHR 7T, zeer snelle Cilinder , ( voor deze Cilinder dient het Carter gekottert te worden ).
Mrpappiey said: hallo, ik ben op zoek naar een 70cc kit voor mn gilera runner. heeft er iemand toevallig iets te koop? Click to expand... Ik heb nog wel wat liggen : Polini SCO Racing : 70 CC Gietijzer met Modulaire kop , rond de 12 PK, leuk voor op straat . Malossi MHR 7T, zeer snelle Cilinder , ( voor deze Cilinder dient het Carter gekottert te worden ).
Mrpappiey New Member 5 March 2023 #4 boys ik heb nog gister avond een athena racing gekocht die uitgeboord is. nog al bedankt voor de reacties btw, hoe zal die cilinder zijn kwa vermogen denken jullie?
boys ik heb nog gister avond een athena racing gekocht die uitgeboord is. nog al bedankt voor de reacties btw, hoe zal die cilinder zijn kwa vermogen denken jullie?
Brute-Force Black Bullet. 2.0 5 March 2023 #5 Mrpappiey said: btw, hoe zal die cilinder zijn kwa vermogen denken jullie? Click to expand... Te zwaar voor je Krukas iig.
Mrpappiey said: btw, hoe zal die cilinder zijn kwa vermogen denken jullie? Click to expand... Te zwaar voor je Krukas iig.
bartj HousePaus 6 March 2023 #6 Mrpappiey said: boys ik heb nog gister avond een athena racing gekocht die uitgeboord is. nog al bedankt voor de reacties btw, hoe zal die cilinder zijn kwa vermogen denken jullie? Click to expand... Een uitgeboorde athena? Een die is gehoond bedoel je? Vermogen ligt aan de rest van je setup
Mrpappiey said: boys ik heb nog gister avond een athena racing gekocht die uitgeboord is. nog al bedankt voor de reacties btw, hoe zal die cilinder zijn kwa vermogen denken jullie? Click to expand... Een uitgeboorde athena? Een die is gehoond bedoel je? Vermogen ligt aan de rest van je setup
Brute-Force Black Bullet. 2.0 7 March 2023 #8 Lijkt mij dat Poorten bewerkt worden dmv Frezen , en niet door Boren .
bartj HousePaus 7 March 2023 #10 Je hebt er weinig kaas van gegeten volgens mij word van korte duur vrees ik