This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Pia DD carter, Doppler krukas, Malossi poulies / 16/37, MHR2000, Hebo enz

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
Oi, mijn Zip gaat in onderdelen de deur uit.
Spul verkeerd allemaal in goede staat tenzij anders vermeld.

Spul gaat op de post zodra het geld op mijn rekening staat.
Ik heb al tientallen transacties goed afgerond, dus niemand hoeft bang te zijn dat het spul niet aankomt oid. Mocht er achteraf iets niet goed zijn kan het gewoon terug gestuurd worden met de volle prijs teruggave.

Prijzen zijn: exclusief verzendkosten, onder rembours word niets verstuurd.

Ik zou het verder erg waarderen als er alleen mensen reageren die:
* echt het onderdeel serieus direct willen kopen.
* die ook het geld hebben en daar niet 2 weken op moeten wachten.

Mensen die interesse hebben maar later niets meer van zich laten horen krijgen een negatieve traderrating.

Onderdelen kunnen vastgehouden worden, maar dan dient 10% van het totaal bedrag overgemaakt te worden dit ivm zekerheid.

Het onderdeel is verkocht zodra ik een printscreen heb gehad waarop ik kan zien dat het geld is overgemaakt.

Over de prijzen kan gepraat worden, wanneer je meer koopt kan er een mooie prijs gemaakt worden.

Onderdelen:
Doppler krukas in prima staat. Geen rare ratels oid, gewoon een prima degelijke krukas die elke cilinder kan houden. Zit nog 1 krukaslager op die uit het carter mee kwam. Deze krukas kost nieuw 120 euro dacht ik.
Prijs: VERKOCHT.

Hebo koppeling, schoentjes zijn nog in goede staat. Prima koppeling voor elke setup. Nieuwprijs is 60 euro.
Prijs: VERKOCHT.

MHR 2000 vario compleet. De vario is nog in prima staat. Compleet met rollen, moertjes, glijbus. Zit ook een witte Top drukveer bij. Nieuwprijs voor de vario is 76 euro. Let op: Stage6 halfpoulie is verkocht.
Prijs: 40 euro.



Malossi poulies met Overrange v-snaar. Beide helften zijn van Malossi. Dus je krijgt de Malossi torque drive en de fixed poulie. Poulies zijn nog erg netjes en schoon. Glijden goed open, schroefdraad is ook nog goed. Gewoon erg nette poulies. Je krijgt de v-snaar die op de foto ligt erbij, nette v-snaar.
Prijs: VERKOCHT.

Piaggio vertandingsset; Malossi 16/37 primaire vertanding, standaard secundaire vertanding en vertandingsdeksel. Inclusief alle moeren en ringen.
De primaire as van Malossi heeft wat schade opgelopen bij het losmaken van de moer. Je kunt er nog wel een moer op bevestigen, die moet je gewoon goed vastdraaien en dan is die te bevestigen. Lukt het vastmaken van de moer niet? Geen nood, dan kun je het setje gewoon terugsturen en krijg je je geld terug. Maar het vastmaken moet geen probleem zijn en dan heb je een goedkoop vertandingssetje. De prijs van de primaire vertanding alleen al is al 57 euro..
Prijs: 40 euro.



Piaggio Double Disc carter in zeer nette staat. Carter is getuned op Manston, maar valt door middel van defqon te gebruiken voor elke gewenste cilinder. Het carter is inclusief tapeinden, ringetjes, schroefjes en busjes die in het midden van het carter zit. Ook zit het complete LC mechanisme erbij.
Prijs: 60 euro.




Piaggio carterkap voor Runner/NRG. Prima ding.
Prijs: 20 euro.


mvg, Erik
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.