Pia C16 op peugeot.

citroensap

Well-Known Member
Hey , ik ga een dezer dagen mijn Evo70 Ac van mina voor peugeot pas laten maken. Ik wil hierop voorlopig met een C16 gaan rijden , maar nu lees ik de ene keer dat je de voorbocht om moet laten lassen en weer een ander zegt dat je helemaal niks om hoeft te laten lassen en weer een ander dat je demperbocht momgelast moet worden. Mijn vraag nu is dus Wat is waar? Dat je ophanging zelf moe tmaken dat snap ik en is ook geen probleem maar ik vind het wel handig als ik weet wat er omgelast moet worden.

Advertisement - register to remove this

uhm ik heb niks omgelast heb dan wel een dpr maar de meeste lassen hun tail pipe om omdat ze da mooier vinde ik vond da nie mooi dus zoo gelaaten tjek me project page voor foto's hoop da je er uit komt :P

Ziet er netjes uit :) Maar ik krijg natuurlijk een Mina cilinder erop , ik weet niet of dan de hoek van de flens nog anders word waardoor hij meer omhoog/omlaag of wat dan ook staat.Maar je hoeft dus sowieso alleen eventueel de tailpipe om te lassen? Want dat kan ik wel regelen.

nau wat je moet doen is je pakt een flens net als ik en je pakt een buisje wa je op de flens ga lasse die zaag je schuin tot dat i de juiste hoek heeft en dan las je em vast let wel op dat je buisje niet te lang maakt anders klopen je uitlaat berekeninge niet meer als je meer vraagen hebt hoor ik het wel

GJ Jur

Back