Menn0 Ouwe plakkert 8 October 2002 #1 Liefst eentje die mn standaard as nog houdt. Gilardoni oid. Laat maar horen
Kneiter Retired 8 October 2002 #2 dr70 tuned... paar km oude zuiger aangepaste kop 65 euro incl meer info @ kneiter007@hotmail.com Last edited: 8 October 2002
MHR D.H. Tuning 21,2 pk runner 8 October 2002 #3 Ik heb nog een w-poorter liggen met gare zuiger(ingedeukt aan de bovenkant), heb er alleen geen kop bij. Voor 40 euro is ie voor jouw. Cilinder is nog in redelijke staat.
Ik heb nog een w-poorter liggen met gare zuiger(ingedeukt aan de bovenkant), heb er alleen geen kop bij. Voor 40 euro is ie voor jouw. Cilinder is nog in redelijke staat.
Menn0 Ouwe plakkert 8 October 2002 #4 Door wie is die DR getuned? Als ik morgen bij mn dealer nix leuks vind heb ik denk ik wel interesse.
Menn0 Ouwe plakkert 9 October 2002 #6 Ik kan waarschijnlijk een gilardoni kopen, maar dit is nog niet zeker. Als deze niet doorgaat wil ik graag die DR. Laat snel wat van me horen
Ik kan waarschijnlijk een gilardoni kopen, maar dit is nog niet zeker. Als deze niet doorgaat wil ik graag die DR. Laat snel wat van me horen
EW Iedabbajoe - # 33 9 October 2002 #7 Een vriend van me heeft nog een polini corsa liggen, als je meer wilt weten moet je me ff pm'en want ik weet er niks van verder.
Een vriend van me heeft nog een polini corsa liggen, als je meer wilt weten moet je me ff pm'en want ik weet er niks van verder.
I Icedude Well-Known Member 10 October 2002 #8 Kneiter 007,die dr 70 is verkocht aan mij he?Ik kom hem zondag wel halen.grtz Ice dude
Menn0 Ouwe plakkert 13 October 2002 #9 Een corsa is niet echt iets wat ik zoek, sorry. Iemand anders nog iets?????
I Icedude Well-Known Member 13 October 2002 #10 De dr cilinder heb ik mooi bij mn thuis liggen.Dank je voor de snelle en goede afhandeling kneiter007!!!!
De dr cilinder heb ik mooi bij mn thuis liggen.Dank je voor de snelle en goede afhandeling kneiter007!!!!