phva 14

skatersan

Well-Known Member
Ik heb een PHVA 14 maar weet niet goed wat ik waar moet aansluiten.
als jullie mij zouden kunnen helpen.
Carburator.jpg

voor nummer 4 weet ik wel wat er in moet maar zag ergens dat de stroom AC moest zijn hoe kan ik dit zien?
 
Advertisement - register to remove this

ok bedankt.

ik ben nog een noob in dit soort zaken dus ik heb ik nog een klein vraagje.
de vacuum is dit gewoon een buisje waar op het einde niets is op aangeslooten
of heb ik dit mis?
 
dit kan je idd wel afsluiten. als hij op de benzine kraan is gemonteerd moet je die op de carb. afsluiten en aan het buisje zuigen zodat de carb. benzine krijgt. dan moet je hem ff dichtknijpen en een tairiptje eromheen doen.
 
dat kan niet , een vacuumkraan werkt alleen als je zuigt , als je een slang dichtmaakt is op een gegeven moment de vacuum weg.

op de carburateur kun je m afsluiten , de kraan zelf niet want dan houdt ie op met stromen , zeer onbetrouwbaar , dit kan alleen wanneer de kraan al lek is..

een goed werkende vacuumkraan werkt dit niet op.

als je een kraan met vacuum hebt kun je gewoon de slang erop zetten , heb je een handmatige kraan kun je de vacuumaansluiting op de carb dichtmaken , dit kan dus met een slang maar beter is om de aansluiting te verwijderen en echt dichtmaken.
 
ah oke... :) dit zou een reden kunnen zijn waarom die vn mij stopte... scooterdealer hier zecht dat het gewoon kan en deed het ook recht voor mijn ogen. starte meteen en heb er een week mee gereden en hij deed het al niet meer...
 
ja opzich.. ik ga er nog 1x naar toe en dn nooit weer... 134 euro voor ff 2uurtjes nakijken inc. ff 20 euro aan nieuwe onderdelen... nieuwe koelvin en kickstart rondsel... en de rem op druk brengen terwijl hij lek is en ik dat ook heb vermeld, ondertussen alles alweer na de klote zonder er aan te hebben gezeten :( dinsdag weer ff langs gaan omdat ze maandags nog eens gesloten zijn ook.. klote zaak
 
Back
Top