This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Photoshopper gezocht

Bas

Administrator
Staff member
Is er iemand op het forum die de skills heeft om een nieuw fris logo'tje in elkaar te draaien voor het forum?
 
Shane,Peter#,Pepijn,Björn.. Een beetje mensen die in het illustrator topic actief zijn
 
Ik bied me ook wel aan! Heb zelf ook een grafisch ontwerp bureau zal is wat maken
 
Voorkeur is iets redelijks simpel, zoals dit:
Maar dan zonder st.net erin, en de kleuren van deze style
 
Even snel de beunhaas uitgehangen


Hmm, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar het maakt me nog niet echt enthousiast. Het is ook een andere kleur dan de huidige header?
 
ff snel scootertuning.net voor je eruit gehaald. Ik kan evt een HQ versie maken aangezien het een simpel ontwerp is:

 
ff snel scootertuning.net voor je eruit gehaald. Ik kan evt een HQ versie maken aangezien het een simpel ontwerp is:


thanks, ik heb deze als tijdelijke oplossing alvast in gebruik genomen.
 
Het past niet helemaal bij de huidige kleuren. Ik zal straks na het werk wel even kijken hoe ik het als het ware een beetje "blend", zodat het beter bij mekaar past.

Zoiets? (voorbeeld)



Ik denk dat ik het nog wel even naar links verplaats zodat hij van links net zo ver van de kant staat als van boven.

de strepen zijn niet zo zichtbaar omdat de foto word geschaald. volg deze link: http://modclub.rigsofrods.com/dennis-w/preview.png
 
Last edited:
Ik heb ook ff een logo gemaakt. 1tje die al op maat is voor het forum en 1 gewoon om te kijken

Deze is op maat voor t forum:



En deze om naar te kijken:

 
Ik heb ook ff een logo gemaakt. 1tje die al op maat is voor het forum en 1 gewoon om te kijken

Deze is op maat voor t forum:



En deze om naar te kijken:


Erg mooi, ik ga ze gebruiken