J Jules_W Well-Known Member 29 July 2007 #1 origineel : addix : 1warm : Jules_W : MHR : Monk : RobinL : - Degene met als eerst 15 stemmen in de poll wint - Winnaar mag nieuwe auto kiezen
origineel : addix : 1warm : Jules_W : MHR : Monk : RobinL : - Degene met als eerst 15 stemmen in de poll wint - Winnaar mag nieuwe auto kiezen
Wieger JS-TUNING 31 July 2007 #7 Ook monk, alleen vind ik de velgen niet mooi bumper enz is daarentegen wel extreem netjes
J Jules_W Well-Known Member 1 August 2007 #13 Marc said: Volgens mij is er een winnaar Click to expand... :W
Pruttelbakje Fruttelkutje 1 August 2007 #14 Moet er eigenlijk gestemd worden voor de photoshop skills of gewoon welke auto je het mooist vind?
J Jules_W Well-Known Member 1 August 2007 #15 Ik heb gewoon op de mooiste gestemd , met het idee van in welke ik het liefst zou rondrijden . Als je op de skills stemt wint Monk gewoon elke keer
Ik heb gewoon op de mooiste gestemd , met het idee van in welke ik het liefst zou rondrijden . Als je op de skills stemt wint Monk gewoon elke keer
playersonly Well-Known Member 1 August 2007 #17 addix said: en ik maar denken dat ik hem wel supernetjes had gemaakt :') Click to expand... die van jouw is ook gewoon het netste
addix said: en ik maar denken dat ik hem wel supernetjes had gemaakt :') Click to expand... die van jouw is ook gewoon het netste
J Jules_W Well-Known Member 12 August 2007 #20 Suggesties ? Ik dacht zelf aan : achterkant bmw e60 5-serie touring , achterkant audi rs4 cabrio , voorkant mazda rx7 fd , achterkant bmw e39 5-serie ...
Suggesties ? Ik dacht zelf aan : achterkant bmw e60 5-serie touring , achterkant audi rs4 cabrio , voorkant mazda rx7 fd , achterkant bmw e39 5-serie ...