This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Photoshop contest #23 Seat Ibiza

Ghehe, heb je hem opgeslagen ofzo?

Dat was mijn eerste keer op een andere achtergrond, dus ja. Moet de echte shop skills ook nog leren.

Ben alleen die site kwijt met al die foto's van auto's. Kan dus nu geen velgen vinden.

nee ik ben ook geen pro ik moet ook nog veel leren maar btw velgen kan je wel vinden via digimods.co.uk daar staan echt 100 sites ofso met auto's en aangezien die velgen hebben

Stephan@Spy said:
Ghehe, heb je hem opgeslagen ofzo?

Dat was mijn eerste keer op een andere achtergrond, dus ja. Moet de echte shop skills ook nog leren.

Ben alleen die site kwijt met al die foto's van auto's. Kan dus nu geen velgen vinden.

Hij stond nog online in het poll topic van die auto.. nu kan je wel commentaar geven omdat je toch wat hebt laten zien:+

@ stephan, je snapt het niet echt... het gaat er ons niet om dat jij je ei kwijt wil ofzo.

je brengt het vaak al1 heel erg fout, niet motiverend.

kan je wel zeggen dat het een mening is, al1 zoals bij die velgen bv, komt het meer over als dat jij dat een feit vind.

verder vind ik je wagen best netjes, die skirt ff de goede kleur geven en je bent klaar.

Dat met die kleuren snap ik nog niet helemaal. En die afwerking was ik inderdaad nog niet klaar mee Stephan (toffe naam btw :W)