This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Phantom Special hele dikke scooter met kenteken +veel sprintonderdelen! Lage prijzen!

Status
Not open for further replies.

zip45apeldoorn

Well-Known Member
Onderdelen kunnen worden opgehaald of verzonden bij vooruitbetaling.
Bij interesse graag PM of bellen op 06 389 237 03
Foto's volgen vanavond!

Ik hier een hele dikke Malagutti Phantom Special staan de scooter is voorzien van een compleet Nederlands kenteken. En verkeerd echt in TOPstaat.

De scooter mag weg met een zo goed als kaal carter er zit in Rito krukas pen12 met Nieuwe lagers en keerringen, Complete vertanding (origineel).

Het is dus alleen een kwestie van onderdelen monteren en je hebt een kant en klare scooter.

Optisch is er onder andere aan gedaan:

Stage6 remhendels (Chroom)
Gepolijste rempotten en deksels (Hoogglans gepolijst)
Gepolijst Cross-stuur + Clamp
Beta Ark velgen en voorvork
Volledige speciale kappenset met custom made stickers dit is helemaal handgesneden dus echt de enigste die dit heeft.
Linten in de velgen
En nog veel meer.
Mijn vraagprijs voor deze mooie scooter is 650euro. Prijs is onderhandelbaar. Gewoon een nette prijs voor een scooter in deze topstaat.



Motorisch is er nog te koop: Foto's volgen vanavond alles is in topstaat.
Complete Malossi MHR Overrange met daarbij een Hebo Verstelbare koppeling, MHR Wingbell, Ventilvar en een bijna nieuwe Kevlar V-Snaar. Prijs 150euro

Dellórto 25mm met schuin spruitstuk Prijs 55euro

HPI 2004 in perfecte staat vorige week nog lekker mee gereden natuurlijk helemaal compleet met al montagemateriaal. Prijs 135euro

Metrakit Pro-Race2 uitlaat helemaal compleet deed het erg goed op mijn

Pro-Race2 cilinder. Verkeerd gewoon in een nette staat. Prijs 150euro

Paddock stand niks over te vertellen gewoon netjes en compleet. Prijs is bieden!

Bij interesse graag PM of bellen op 06 389 237 03.
 
Status
Not open for further replies.