phantom komt niet vooruit.

epyon1991

Well-Known Member
ik heb een yasuni R besteld en en dit weekend eronder gezet.
nu dacht ik nou ik ga hem uit proberen.
dus ik wil rijden en hij gaat maar 25 km/h

ik heb een malaguti phantom iemand ideeen voor me begin net met scooters dus alle hulp is welkom.

een vriend zegt dat hj geen toeren maakt en dat het met zwaardere rolletjes zou meoten helpen (rolletjes zijn vierkant)

iemand ideeen?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

volgens mij is het net andersom. Als ie hem hoger in toeren moet pakken, dan heb je lichtere rollen nodig. Het is misschien ook wel handig om dit topic te verplaatsen naar Quick forum. Dit is meer voor de automaten en schakelbrommers.
 
blokjes zijn ook versleten en hoe verplaats je deze topic dan,
ok ik heb nu de std rooletjes er in,
maar wat kan het nog meer zijn behalve rolletjes
 
Als hij geen toeren dan zou ik lichtere rollen proberen.
Kan ook zijn dat je rollen helemaal versleten zijn.
Of dat je trekveren veel te los staan, maar die staan voor een standaard setup meestal wel 'redelijk' goed.
 
oke mis heb ik het verkeerd verwoord. hij maakt uiteindelijk wel toeren maar dat is pas heel laat en dan gat hij niet verder dan de 25 km/u:?

word het mischien verholpen als ik er een mallosi race koppeling onder gooi,

bij voorbaat dank
 
sproeier zal rond de 76 moeten zitten maar ik zou bij 78 beginnen voor de zekerheid...

qua rollen zal 4gr(totaal 24gr) 'ongeveer' in de juiste richting zitten, kan meer kan minder zijn maar dat zijn dingen net zoals de sproeier wat je zelf moet uitzoeken want elke motor is anders.

we kunnen je in de juiste richting sturen maar het 'finetunen' moet je zelf uitzoeken.
 
Back
Top