Phantom Digi Dashboard, f12/f15 keuze

Mike_Ark

Gewoon vers ;)
Hallo mede scooter liefhebbers,

Ik heb voor mijn vriendin een phantom opgebouwt met digi kabelboom + digi tellers en stuurschakelaars (dus compleet digi).
Als ik nu de accu aansluit geeft het dashboard in het display de mogelijkheid om F12 (phantom) of F15 (firefox) te kiezen. Maar nu krijg ik het dus niet voor elkaar om die keuze te maken, weet iemand hier een knop combinatie voor ofzo? aangezien ik op internet geen Phantom digi manual tegen kom.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Mike

Advertisement - register to remove this

dan moet je de blauwe knop op je stuurschakelaar links even inhouden dan springt ie op menu , ook wissel je zo van menu, , volgens mij geven ze zelfs 3 types aan btw.
f10/f12 en f15

let er ook even op dat je temperatuurfunctie werkt , het is namelijk zo dat als er geen stroom op heeft gestaan dat het vaker gebeurd dat 1 functie mist.

Ik heb al wat dingen geprobeert met die blauwe mode knop, ik zal het morgen nog wel even proberen. Heeft er iemand misschien een manual van zo'n phantom digi in pdf??

let er ook even op dat je temperatuurfunctie werkt

Inderdaad een goede tip, ik zal er op letten!

mvg,

Mike

tis opzich heel simpel hoor , de knop gewoon inhouden tot ie verspringt , eerst komen de submenu's als je die cyclus bij langs bent ga je naar het volgende hoofdmenu , bijv. toerental groot , snelheid groot , en dan met temperatuur ernaast , of stopwatch oid.

Het probleem is eindelijk opgelost, het modeknopje zat verkeerd om in de stuurschakelaar (de contactpunten aan de verkeerde kant). Dat kwam omdat ik de stuurschakelaars compleet in onderdelen heb over genomen van iemand.

Alleen kan ik F12 H20 en F15 selecteren, dus geen AC, dus het temp lampje blijft nu de heletijd knipperen. Kan ik ook een temp meter voor AC op de cilinder kop monteren en die aansluiten op het temp kabeltje ? iemand een idee?

mvg,

Mikey

Back