peugot speedfight

Status
Not open for further replies.

speedvlugt

Well-Known Member
ik heb een peugot speedfight en die doet een beetje raar kan iemand mij helpen.
als ik mijn scooter start en wil gaan rijden doet hij heel raar hij rijd met vol gas denk ik 10 km per uur en mijn uitlaat knalt ook soms alles al na gekeken en een nieuwe bougie ook al geprobeerd wat kan dit zij kan iemand mij helpen.
bij een koude start duurt het heel lang voor ik ook grip heb op de v-snaar kan (tot dat hij ook vooruit gaat)heel veel gas geven en dan is er eenhoop lawaai en veel rook uit mijn uitlaat.
 
Advertisement - register to remove this

da probleem heb ik ook gehad. als hij koud was duurde het heel lang voordat ik weg kon rijden(sloeg steeds af als ik veel gas wilde geven) niks aan gedaan en nu ist zogoed als over
 
okee hoe controleer ik mijn ontsteking of bombine. Ik ben wel mijn startmotor een keer veloren michien ligt het daar aan dat ik geen startmotor meer heb er hingen wel 2 losse draadjes onder mijn brommer dus maar die heb ik afzonderlijk van elkaar in getapet
 
zet er voor de gein een startermotor in kijken wat die doet,
toen ik mijn startermotor een keer kapot had en hem er onder uit had gehaald deed mijn scooter ook vreemd

startermotor vervangen en daarna was het weg
 
Hey jonge, maak het groene draadje van je start motor d.m.v een ringetje vast aan je blok of weer in het zelfde gaatje met dat boutje en dan is het goed, Want als ik het zo lees heb je de massa gewoon onderbroken (de dikke groene Draad) check het maar eens na moet lukken grtz.
 
er hangen inderdaad 2 draden onder mijn scooter een dikke groene en een wit/rode waar moet precies die groene draad op en die andere dan? En doet hij het ook zonder start motor?
 
Zoals (ik) al zei, De Groene Draad , :D .. ehm En die rood/witte Draad , T is niet dat je daar niets mee moet doen hoor ! dit is de + van je Startmotor, (bovenaan je startmotor zit een pinnetje, Waarop die gemonteerd word.(gebruik je die niet, wel aftapen.. als die je blokkie dan raakt vliegt je zekering eruit en ken je nog lopen.. (als je een chipkey hebt dan..)

het lijkt me ook nie dat je elec start het zo doet he ...8P

als je nog een Startmotortje nodig hebt, ik heb er nog eentje liggen een mooie. O-)
 
Last edited:
cabarateur schoon maken had ik ook met mijn speedfight als je dan reed dat hij inzakte en dan een knal gaf en hij warmde ook niet op toen ik dat had laten doen deed hij het weer
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top