peugot ludix gaskabelprobs

gillette

Well-Known Member
hallo ik zit met een dringende vraag mijn ludix zijn gaskabel was doorgeknipt door wat onozele vandalen denk dat die het op men remkabels gemunt haddn maar swat so be it .nu heb ik een nieuwe gaskabel gekocht peugot ludix origineel zoals op internet word weergeven iddentiek deze hebben we aangesloten op de carbu maar als ik die dan start na het aansluiten van de kabel op de carbu geeft hij vollebak gas ook zonder als ik aan de gaskabel kom ??? kabel loopt vloeiend door de kabelbehuizing.... verder heb ik ook nog het probleem bij het aansluiten op het stuur hoe werkt dit juist er zijn hier geen echt helpende topics over dus ik heb jullie hulp hard nodig want sta op het punt het compleet op te geven . voor de rest geen probs met dit brommertje nooit gehad rijd zalig trekt goed op enz
 
Advertisement - register to remove this

Doe wat aan je grammatica en interpunctie. Dan zou je misschien meer reacties ontvangen ook.

Hoe heb je het in elkaar gezet bij de carburateur? Dus met die veer, gasschuif en gasnaald? Goeie volgorde, niks vergeten?

Aansluiting aan de andere kant zit in je gashendel. Hier kan weinig fout gaan. Haal gewoon heel je gashendel eraf en alles wat daar omheen zit. Dat ijzeren bolletje(cilinder-vormig) moet ergens in vallen bij de gashendel.
 
Back
Top