Peugot jetforce ctec

Skuffy

New Member
Heb een peugot jetforce ctech
Naar veel sleutelen loopt die eindelijk
Setup 70 cc nuraku gietijzer watergekoeld
17,5 mm caberateur met een 67 sproeier
Polinie voor vario 6 gr rollen
Dopler s3r race uitlaat

trekt in een stuk door naar top 90

maar is het normaal dat ik er zo’n kleine sproeier in heb liggen want heb 70 geprobeerd liep die mee maar niet lekker
74 stotteren en met die 67 loopt die super

licht dit aan de vacuüm pomp wat jetforce heeft
 
Advertisement - register to remove this

Kleur van je bougie bekijken dan weet je het meteen of de scooter niet te arm loopt.
Misschien ook je luchtfilter controleren of deze niet vies is want minder lucht vraagt minder brandstof echter dit is weer niet te rijmen met het in één stuk doortrekken naar de 90 kmpu....
 
Kleur van je bougie bekijken dan weet je het meteen of de scooter niet te arm loopt.
Misschien ook je luchtfilter controleren of deze niet vies is want minder lucht vraagt minder brandstof echter dit is weer niet te rijmen met het in één stuk doortrekken naar
Post automatically merged:

Alles is nieuw opgebouwd van krukas lagers cillinder caberateur vario voor en uitlaat maar vraag mij dit gewoon af
 
Ik vraag het mij ook af wat de zin is van je vraag als je met het antwoord niks doet.
Juist omdat je alles hebt vervangen is het nodig de kleur van de bougie te controleren.
Verder heb je alles nieuw maar ook over je luchtfilter lees ik niks.
 
Ik vraag het mij ook af wat de zin is van je vraag als je met het antwoord niks doet.
Juist omdat je alles hebt vervangen is het nodig de kleur van de bougie te controleren.
Verder heb je alles nieuw maar ook over je luchtfilter lees ik niks.
Bougi heeft de goede kleur lucht filter is orgineel alleen zit er een ander buisje in dat open is orgineel heeft de jetforce luchtfilter een vernauwing in de buis zitten die is is nu uit maar heb meerdern scooters waaronder een malagutie firefox maar is minareli horizontaal zelfde Setup maar 98 sproeier en een cpi xt 50 Qaud ook met minareli horizontaal blok en die heeft een 100 sproeier
 
Back
Top