peugot fox vraag

haasnoot

Well-Known Member
afgelopen vrijdag ben ik hard onderuit gegaan met mijn peugot fox. De tank lekt onderaan, aangezien de tank een onderdeel is van het frame zou er dus een nieuw frame moeten komen om de de brommer weer te laten rijden (425 eurie). De tank valt volgens de monteur niet meer te reparen. Ik geloof dit wel omdat die behoorlijk lekt en de scheur niet eens te zien is, vast van binnen goed geraakt.

De monteur biedt mij nu 50 euro voor de peugot fox. Is dit voldoende vraag ik me af? De rest van de fox is helemaal in orde, zit zelfs een splinternieuw achterwiel op van 113 euro. Heeft iemand op dit forum misschien een mening hierover?

Is het misschien beter om de fox particulier te verkopen (voor de onderdelen), of is die gewoon niks meer waard?

Thanks!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

voor 50 euro wil ik hem ook wel hebben8P
maar even serieus, op internet staan aardig wat afragfoxjes te koop, die je voor een leuk bedrag kan kopen. Vaak is hiervan bijna alles kapot, maar het frame zelf zal vaak nog wel goed zijn. En ik denk dan aan een eurotje of 100 ofzo, dus in dat geval zou ik daarvoor gaan
 
Back
Top