peugeot zenith!

muismat2000

Well-Known Member
ik heb een tijdje geleden een nieuwe uitlaat gekocht voor mijn scoot, en die loopt nu 60
maar ik wil graag een 70cc cilinder van polini, en nu is mijn vraag of mijn carburateur nu ook vervangen moet worden of kan ik die gewoon standaard houden??

bij voorbaat dank
muismat2000
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Johan:
Heb jij zelf een peugeot ??????
Of wel eens een peugeot flink opgevoert ?

Zeg ik dat dan?!?!?!
Ik zeg toch alleen dat het blok van een Peugeot op het blok van de Honda lijkt!
Ik zeg toch niet dat ik een Peugeot expert ben! En dat ik er alles vanaf weet!
Hou je bek gewoon als je geen nuttige replies kan neerzetten
mad.gif
!!


[This message has been edited by Daanje_70MHR (edited 22 February 2001).]
 
Originally posted by Johan:
Hou jij je bek nou gewoon als je geen fuck van een peugeot af weet , daantje !!!!!!!!!

Wie zegt nou weer dat ik geen ene fuck van Peugeot af weet?!?!?!
Alleen omdat ik 2 op elkaar lijkende motorblokken met elkaar vergelijk? En er een klein beetje naast zit?
Nou vriend, ik weet wel wat degelijk van Peugeot. MAAR NIET ALLES. Tuning voor in de race kan ik niet zoveel over vertellen, maar een goeie setup kan ik zo wel vertellen, en hoe bepaalde onderdelen met ongeveer elkaar presteren kan ik je ook wel vertellen.
Hoe weet ik dat? Uit ervaring!!! Maat van me heb een Speedfight, waar we wel regelmatig aan sleutelen. Ik weet wel hoe dat blok ongeveer in mekaar zit, dus ik heb wel degelijk verstand van Peugeot, MAAR IK BEN GEEN EXPERT!!!

Zo, nu geen gezeik meer en wat mij betreft kan deze k*t topic dicht!!! Gaat toch nergens meer over
 
Back
Top