peugeot zenith 70 krijgt geen benzine

ZoeffB

New Member
ik heb een peugeot zenith 70cc met airsal en mezoly carb 21mm heb origineel spruistuk met adapter voor 21mm gekocht als ik eraan zuig krijg ik benzine maar als ik kick komt er geen benzine uit heb ook 3 vacuum aansluitingen 1 op spruistuk 1 op de adapter 1 op de carb wat iis de reden dat die geen benzine krijgt tijdens kicken?
 
Advertisement - register to remove this

Benzine kraan/pomp defect , te weinig vacuum . Is de slang naar de kraan/pomp nog goed , lekt er ergens geen aansluiting van de vacuum leidingen.
 
De niet gebruikte vacuumaansluiting(en) wel even afdoppen anders verlies je daar je onderdruk (vacuum) en je benzinekraantje/pompje werkt niet.
 
De niet gebruikte vacuumaansluiting(en) wel even afdoppen anders verlies je daar je onderdruk (vacuum) en je benzinekraantje/pompje werkt niet.
als ik aan me vacuum zuig komt er wel benzine uit maar als die op de vacuum aangesloten Zit geen druppeltje als ik kick
 
Zie post #2 en #3
een van de twee is dus niet in orde . Zuig eens een tijdje , totdat de vlotterkamer vol is , en start de scooter dan . Blijft hij wel lopen , en wordt de kamer ook weer gevuld (dus valt de scooter na een paar minuten niet uit ) Dan is waarschijnlijk je vacuum met starten te weinig . Heb je genoeg compressie ?
 
Zie post #2 en #3
een van de twee is dus niet in orde . Zuig eens een tijdje , totdat de vlotterkamer vol is , en start de scooter dan . Blijft hij wel lopen , en wordt de kamer ook weer gevuld (dus valt de scooter na een paar minuten niet uit ) Dan is waarschijnlijk je vacuum met starten te weinig . Heb je genoeg compressie ?
compressie zat. als ik aan me vacuum zuig met de benzine slang op de carb komt t uit me vacuum lopen niet helemaal handig
 
Back
Top