Peugeot vivacity

Ik heb een Peugeot vivacity
Ik heb de motor opengedaan en nieuwe lagers en bourages erin gestoken en nieuwe cilinder met een gianelli uitlaat
Als ik ermee rijd geraak ik niet boven de 12kmp
En als ik hem op zen pikkel zet en 5 seconden vol gas geef gaat hij wel heel hoog in toeren maar al ik gewoon rijd niet weer iemand wat dit kan zijn??
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een Peugeot vivacity
Ik heb de motor opengedaan en nieuwe lagers en bourages erin gestoken en nieuwe cilinder met een gianelli uitlaat
Als ik ermee rijd geraak ik niet boven de 12kmp
En als ik hem op zen pikkel zet en 5 seconden vol gas geef gaat hij wel heel hoog in toeren maar al ik gewoon rijd niet weer iemand wat dit kan zijn??
Vario afstellen en koppeling
Waarschijnlijk zwaardere rollen en trekveertjes weet niet zeker
 
+ Welke lagers vervangen
+ Welke nieuwe bougie gemonteerd
+ Welke nieuwe cilinder gemonteerd
+ Welke gianelli uitlaat gemonteerd?
+ Welke sproeier zit er in de carburateur
+ Welke carburateur heb je?
 
Krukas lagers ? Vertandings lagers?? Wiel lagers?


Wat is een gianelli krul? Je hebt diverse gianelli uitlaten, en ze presteren allemaal net even anders.. Zodat je er ook een andere afstelling voor nodig hebt..

Als je het echt niet weet, maak je even een foto.

Voor de standaard sproeier moet je toch even de maat weten ( ja weet wel dat dit ongeveer 54 / 56 is.)
 
Krukas lagers ? Vertandings lagers?? Wiel lagers?


Wat is een gianelli krul? Je hebt diverse gianelli uitlaten, en ze presteren allemaal net even anders.. Zodat je er ook een andere afstelling voor nodig hebt..

Als je het echt niet weet, maak je even een foto.

Voor de standaard sproeier moet je toch even de maat weten ( ja weet wel dat dit ongeveer 54 / 56 is.)
Krukas lagers
 
Back
Top