Peugeot Vivacity

Yordi

New Member
Hallo heb een vraagje ik heb een
peugeot Vivacity 70cc mallosi 'laag toerige cilinder"
maar ik krijg hem gewoon niet goed afgesteld
wat is jullie advies op mijn setup


70cc mallosi laag toerig
onbegrensde cdi stage 6 "maar veranderde helemaal niks volgens mij"
yasuni R krull uitlaat
koppeling krijg ik helemaal niet afgesteld
een vriend van me rijd met een 50cc en rijd sneller dan mij hoe ????
 
Advertisement - register to remove this

Dat is wat ik alle tijd al gezegd hebt dat een 70cc op vertikaal peugeot niet goed af te stellen is door te tekort komingen van het blok zelf.
Dat is ook de reden waarom ik het zelf altijd bij een 50cc cilinder gehouden hebt.. Die lopen namelijk veel beter op dat blok en kan je ze tenminste goed afstellen.

Een 70cc vraagje meer zuurstof. dat kan het hele inlaat traject niet leveren. Ga je gaten boren in je luchtfilter dat is het helemaal een verkeken zaak, want dat ga je nooit goed lopend krijgen met standaard verkrijgbare onderdelen.
 
Hallo heb een vraagje ik heb een
peugeot Vivacity 70cc mallosi 'laag toerige cilinder"
maar ik krijg hem gewoon niet goed afgesteld
wat is jullie advies op mijn setup


70cc mallosi laag toerig
onbegrensde cdi stage 6 "maar veranderde helemaal niks volgens mij"
yasuni R krull uitlaat
koppeling krijg ik helemaal niet afgesteld
een vriend van me rijd met een 50cc en rijd sneller dan mij hoe ????
Wat is je afstelling nu dan?
 
Hallo heb een vraagje ik heb een
peugeot Vivacity 70cc mallosi 'laag toerige cilinder"
maar ik krijg hem gewoon niet goed afgesteld
wat is jullie advies op mijn setup


70cc mallosi laag toerig
onbegrensde cdi stage 6 "maar veranderde helemaal niks volgens mij"
yasuni R krull uitlaat
koppeling krijg ik helemaal niet afgesteld
een vriend van me rijd met een 50cc en rijd sneller dan mij hoe ????
Witte of mss wel gele drukveer 5,5~~ gram rollen grotere carb beetje sproeier afstellen. Ga wel eerst je sproeier afstellen voor dat je overbrenging gaat afstellen en rij eerst even de cyl beetje in
 
Dat is wat ik alle tijd al gezegd hebt dat een 70cc op vertikaal peugeot niet goed af te stellen is door te tekort komingen van het blok zelf.
Dat is ook de reden waarom ik het zelf altijd bij een 50cc cilinder gehouden hebt.. Die lopen namelijk veel beter op dat blok en kan je ze tenminste goed afstellen.

Een 70cc vraagje meer zuurstof. dat kan het hele inlaat traject niet leveren. Ga je gaten boren in je luchtfilter dat is het helemaal een verkeken zaak, want dat ga je nooit goed lopend krijgen met standaard verkrijgbare onderdelen.
Bedoel je dan specifiek een bouwjaar/ euro versie?

Ik reed vroeger (voor 2006) met een MHR Replica Tuned, Stage 6 Racing en later een MHR Speed omgebouwd i.c.m. een omgelaste Mhr uitlaat en HPI binnenrotor.
Inlaat 'tunen' werd destijds per direct gedaan door deze te vergroten en te voorzien van een Stage 6 spruitstuk , 24 MM carb en powerfilter.

Dit was allemaal prima af te stellen en diploos.
Liep tegen de 20 PK aan op de testbank met de MHR Speed. Exacte metingen is t voor mij te lang geleden voor, was alweer 15 jaar + terug.
Echter reden deze setups probleemloos zonder dips 0 tot 100-120.
 
Hallo heb een vraagje ik heb een
peugeot Vivacity 70cc mallosi 'laag toerige cilinder"
maar ik krijg hem gewoon niet goed afgesteld
wat is jullie advies op mijn setup


70cc mallosi laag toerig
onbegrensde cdi stage 6 "maar veranderde helemaal niks volgens mij"
yasuni R krull uitlaat
koppeling krijg ik helemaal niet afgesteld
een vriend van me rijd met een 50cc en rijd sneller dan mij hoe ????
Zet er een stage6 spruitstuk op dat gaat een mega verschil maken! Spruitstuk van Peugeot zelf is gewoon troep... Met een 17,5 dellorto carb erop! Mijne heeft met mijn setup autowheelie en top is rond de 80/85. top is niet indrukwekkend hoog maar dat komt omdat hij dus puur op trekkracht afgesteld staat
 
Back
Top