Peugeot vivacity wil ineens niet harder dan 5km per uur

simonderuijter

New Member
Ik pakte vandaag mijn peugeot vivavity 2005 70cc hij starte na een paar kicks en ree daarna prima ik heb altijd al een vertraging gehad als ik gas geef dat ik na een paar seconden ineens weg schiet ik heb z'n 20 Meter gerden en toen ineens wou mijn scooter niet harder dan 5km per uur heeft iemamd een idee waar dit door komt?

De scooter heeft een te kleine carb en ik heb
Pas geleden een nieuwe accu en powerfilter geïnstalleerd mischien dat het daar mee te maken heeft?

Advertisement - register to remove this

Waarom niet starten met de E-start als je toch een nieuwe accu hebt geplaatst?

Geen goeie combinatie.
Warmloper voorgeprogrammeerd!

Haal dat filter er maar weer af, maak je carburateur schoon en kijk naar de kleur van je bougie.
Ik start hem niet met de e start omdat die het na het vervangen van de accu nog steeds niet doet.ik zal mijn carb schoonmaken en de luchtfilter er weer opzetten.was dit ook de reden waarom mijn scooter ineens maar 5km per uur ging?

was dit ook de reden waarom mijn scooter ineens maar 5km per uur ging?
Dit zou 2 van de redenen kunnen zijn inderdaad, maar er zijn ook veel andere redenen want de info die je geeft over de scooter zijn setup is niet bepaald veel zeggend en het feit dat je de scooter moet aankicken is niet bepaald een teken dat deze scooter goed onderhouden wordt en ook gerepareerd wordt wat er gerepareerd moet worden.

Dus mijn eerste gedachte gaat uit naar het brandstofmengsel dat te arm staat en dus het filter is daar al een goeie reden voor en een eventueel vervuilde carburateur.

Hopelijk heb je geen warmloper gehad door veel te arm te rijden.

Dit zou 2 van de redenen kunnen zijn inderdaad, maar er zijn ook veel andere redenen want de info die je geeft over de scooter zijn setup is niet bepaald veel zeggend en het feit dat je de scooter moet aankicken is niet bepaald een teken dat deze scooter goed onderhouden wordt en ook gerepareerd wordt wat er gerepareerd moet worden.

Dus mijn eerste gedachte gaat uit naar het brandstofmengsel dat te arm staat en dus het filter is daar al een goeie reden voor en een eventueel vervuilde carburateur.

Hopelijk heb je geen warmloper gehad door veel te arm te rijden.
Oke ik ga het nakijken bedankt voor je reactie

Back