peugeot Vivacity verliest vermogen

Lucas297

New Member
Hoi mannen,
Ik heb een Vivacity 50cc 2t met sito uitlaat zonder prop en polini variateur.

als ik gas geef trekt ie goed op tot 30 en dan van 30 tot 40 heel traag en van 40 weer snell naar zijn top(65).
als ik iemand achterop heb komt ie niet uit dat dipje en blijft ie bij 40km ofzo.

ook heb ik het probleem dat als ik van mijn top beetje rem tot 40 ofzo pakt ie geen gas meer hij blijft maar vertragen tot 10kmpu en dan pas pakt ie weer gas.

ik heb naar de zaak gebracht hun zijden dat het aan de afstelling van de carb lag.Maar na een week kreeg ik hem terug en ze zijden dat ze het probleem nooit eruit zouden krijgen. na een paar dagen rijden merk ik dat ze het juist erger hebben gemaakt.

zou iemand aub een idee hebben van wat het probleem zou kunnen zijn?

Advertisement - register to remove this

Van welk type Vivacity is dat beestje, de Vivacity met het Peug vert of horizontaal blokje?
Het klinkt mij meer als een verkeerde afstelling in de rollen en drukveer.

Wat een monteur trouwens die verteld dat hij een Vivacity nooit van een afstel probleem af kan helpen,
Man man.....

Last edited:
is een horizontale blok, vivacity 2005. ja hij rijdt inderdaad alsof die zware rolletjes heeft terwijl ik een polini variateur met 7.7g rollen in heb zitten wat niet zo zwaar is en voelt niet alsof de rollwn veel te zwaar is. ik heb een witte drukveer in zitten, alleen ik zou niet weten welke ik in moet zetten, een zachtere of zwaardere drukveer? en welke kleur

Back