Peugeot vivacity trekt slecht bij het starten

prutser1234

New Member
Hallo

ik heb een peugeot vivacity en als ik hem start en wil weg rijden dan trekt ie een beetje gaar op want eerst komt hij niet to bijna niet vooruit en na een halve minuut kan ik weg rijden maar als ik iets te snel gas geef. Hoor ik een luidde soort van klik en dan stopt ie met gas geven en dan kan ik weer opnieuw mijn gashendel naar beneden doen rijd ie weer weg weer een klik en na drie keer zon soort klik rijd ie weer normaal weet iemand wat het probleem kan zijn

groetjes prutser123
 
Advertisement - register to remove this

Het verhaal is mij nog niet helemaaal duidelijk.
Zou je een filmpje kunnen maken en posten met het probleem.
Misschien kunnen we daar iets meer uit afleiden.

Iets meer info over je blok onderhoud etc is ook welkom
 
Hallo

ik heb een peugeot vivacity en als ik hem start en wil weg rijden dan trekt ie een beetje gaar op want eerst komt hij niet to bijna niet vooruit en na een halve minuut kan ik weg rijden maar als ik iets te snel gas geef. Hoor ik een luidde soort van klik en dan stopt ie met gas geven en dan kan ik weer opnieuw mijn gashendel naar beneden doen rijd ie weer weg weer een klik en na drie keer zon soort klik rijd ie weer normaal weet iemand wat het probleem kan zijn

groetjes prutser123
Hangende gasnaald? Of de choke? Heb je meer info? Km stand, staat v snaar, rolletjes, gaskabel...zo veel mogelijkheden
 
Last edited:
Een filmpje toevoegen lukte helaas niet maar staat 16000 kilometer op de teller ik heb hem twee weken geleden opgehaald was volgens die man 500 km geleden nieuwe carb opgezet en 800 km geleden nieuwe zuiger rollen en v snaar op gezet
 
Een filmpje toevoegen lukte helaas niet maar staat 16000 kilometer op de teller ik heb hem twee weken geleden opgehaald was volgens die man 500 km geleden nieuwe carb opgezet en 800 km geleden nieuwe zuiger rollen en v snaar op gezet
Hmm. Tja heb je bonnetjes et van? Is het door erkend bedrijf gedaan? Ik heb persoonlijk niet zo veel vertrouwen in ....volgens die en die.... Misschien ben ik te wantrouwend ,maar heb mijn dure lessen wel geleerd met scooters aankopen. Ik heb maanden moeten zoeken naar een goede vivacity 2 takt, 1e eigenaar en volledige historie wat onderhoud betreft.
Ik wens je veel suc6
 
Back
Top