Peugeot Vivacity scooter - displaycode 50F 17 d10

Patrick69

New Member
Na lang stilstaan heb ik een accu uitgebouwd, aan een externe lader opgeladen en terug ingebouwd. Zekering 7.5A was doorgebrand en deze vervangen.
Bij insteken zekering komt achter elkaar 2 meldingen in het display

1: lampen gaan kort branden en in display staat 50F 17 d10
2: Melding COn en kilometerstand
3: display gaat uit

Als ik scooter op contact zet gaat display niet aan en is scooter niet te starten
Enig idee waar te zoeken?
 
Advertisement - register to remove this

Na lang stilstaan heb ik een accu uitgebouwd, aan een externe lader opgeladen en terug ingebouwd. Zekering 7.5A was doorgebrand en deze vervangen.
Bij insteken zekering komt achter elkaar 2 meldingen in het display

1: lampen gaan kort branden en in display staat 50F 17 d10
2: Melding COn en kilometerstand
3: display gaat uit

Als ik scooter op contact zet gaat display niet aan en is scooter niet te starten
Enig idee waar te zoeken?
 
ben er vanavond ook mee bezig geweest,uiteindelijk heb ik een autoaccu erop aangesloten met startkabels,en warempel hij sloeg aan,meteen stuk gereden en de originele accu ging zich ook laden conclusie te weinig accu spanning. hopelijk heeft een van jullie er iets aan aan deze info
 
Denk dat die accu te diep ontladen is geweest. Accus lang zo leeg laten staan is nooit goed voor de levensduur.
Je moet hem al op spanning houden al die tijd dat je hem niet gebruikt. Doe je dat niet is die afgeschreven.

Wat mij alleen onduidelijk is waarom die zekering eruit is geklapt.


Waarom ik overigens het model vroeg is, omdat het oude model daarvoor, voor zo ver ik weet deze codes niet heeft.
 
Back
Top