Peugeot Vivacity Koplamp

B1ssel

Well-Known Member
Hoe kan ik mijn voorlamp op mijn vivacity in hoogte afstellen? Hij schijnt nu omhoog waardoor ik tegenliggers verblind en ik zelf niks zie!!!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb de stelschroef beide kanten opgedraaid. De lamp blijft omhoog schijnen of schijnt nog hoger! Is er iets anders dat ik eraan kan doen???????????????
 
Lamp goed gemonteerd?? Bij auto's zie je ook te vaak dat lampen niet goed vervangen zijn en alles behalve de juiste richting verlichten.
 
en als je hem nou is dicht draait? het is een scroef met een veer er tussen heh?

probeer even allebij de kanten op te draaien en chek of je lamp houder er goed op zit
 
Ik heb de stelschroef met veer maximaal in en uitgedraaid. Lampje eruit gehaald en opnieuw er ingezet, kan volgens mij maar op een manier. Houder (fitting) weer teruggeplaats in de lamp. De lamp blijft te hoog schijnen!!!!!
 
Nieuw welkom

}:O Goedenavond,ik ben nieuw op dit scooter forum,ik ben melkboer38.
Zoals je aan 38 kan zien ben ik geboren op 05-02- '38.
Ik ben 42 jaar chauffeur geweest,waarvan de laatste 20 jaar internationaal op tankwagen met gevaarlijke stoffen,door heel Europa.
Ik ben nu gepensioneerd en heb sinds 1 jaar een Peugeot Vivacity scooter,hij rijd een beetje hard dus dat moet terug gesteld worden naar +/- 50 km/u.
Dit was het een beetje,ik hoop dat ik het allemaal goed gedaan heb,want ik heb geen ervaring met dit soort dingen.
Groeten van de melkboer38.
 
@melkboer38,

als u naar dit forum http://forum.scooterforum.net/forum/f50/
zelfde site maar hier worden de vragen over snelheden en motorische zaken beandwoord.

daar is het handig als u aangeeft wat erallemaal is gedaan met de scooter. als er geen vario ring in zit kunt u deze er in doen om hem zo weer te begrenzen.

succes!
 
Back
Top