Peugeot vivacity komt wel op touren maar niet vooruit

Sennavm

New Member
Ik heb sinds kort een scooter, heb er verder geen verstand van maar als ik hem start via kickstart en weg wil rijden slaat die wel toeren aan maar hij komt niet vooruit. Heeft iemand tips?
 
Advertisement - register to remove this

Misschien cilinder verrot, kan wel erop lopen, maar bouwt niet genoeg tegendruk op om met kracht weg te willen rijden.
En ook even de uitlaat controleren of dat deze niet dicht zit.

Het zou wel helpen als je ons wat meer informatie zou achter laten zoals bouwjaar / kilometer stand ect.

 
Denk koppeling of Vsnaar geknapt.
Als de v snaar is geknapt dan zou je dat wel doorhebben en dan is da kans ook heel groot dat hij al vast is gaan zitten rond de krukas.
Post automatically merged:

Ik zou zelf gewoon even de carterkap erafhalen en kijken of alles goed zit en er niks opmerkelijks zit.
 
Als de v snaar is geknapt dan zou je dat wel doorhebben en dan is da kans ook heel groot dat hij al vast is gaan zitten rond de krukas.
Post automatically merged:

Ik zou zelf gewoon even de carterkap erafhalen en kijken of alles goed zit en er niks opmerkelijks zit.
En bij een versleten koppeling zou je volgens mij nog enigzins vooruit kunnen komen tm 5km/h dus dat is nog meer onaanneembaar.
 
Back
Top