Peugeot Vivacity gaskabel

Renzkes

New Member
Dag allen,

Ik heb een probleempje met mijn Vivacity.
Sinds vandaag lijkt de gashendel niet meer te reageren, wanneer ik mijn scooter start begint hij vol gas te geven.

Ik heb al naar de gaskabel zitten kijken maar weet eigenlijk niet waarop ik moet letten. Is er iemand die mij zou kunnen helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb gekeken maar er is niets bijzonders. Die naald zit er goed in en de kabel is niet te strak. Is het mogelijk dat de hendel zelf kapot is?
 
Ja dat is goed mogelijk, ik vroeg meer of hij niet op zijn kant was gevallen oid dat de hendel daarom of tegen de stuurkap aankomt of op een andere manier niet meer lekker vrij kan draaien.
 
Nee niet dat ik weet. Heel vreemd, misschien dat iemand aan mijn brommer heeft gezeten. Weet jij nog iets wat ik zou kunnen proberen?
 
Lijkt mij als de gashendel niet reageert, de gaskabel dan toch slap / lam is. Er is namelijk geen ander mechanisme in de gashendel zelf dat dit zou kunnen verklaren...

Al aan dat vierkante busje bovenaan gedraait?

sketch-1535381760669.png
 
Last edited:
Probleem gevonden, gaskabel zat niet(goed) meer in de hendel. Volgende probleem is m er weer goed inkrijgen. Dit is de huidige staat:
 

Attachments

  • 15354553589054879250211814291028.jpg
    15354553589054879250211814291028.jpg
    110.2 KB · Views: 22
Back
Top