Peugeot vivacity begrenzers

Runia

New Member
Hallo ik had even een vraagje.
Ik heb een peugeot vivacity brom 2takt gekocht. Ik had gezien de varioplaat is er al uit maar hij blijft nog steeds 45 lopen. Ook geen luchtfilter begrenzer, hier ligt het hem ook niet aan. Dan was mijn vraag hoe kan het dat hij nog steeds maar 45 loopt? Zijn er dan andere manieren dat hij begrenst is?
 
Advertisement - register to remove this

Die peugeot's schijnen heel erg gevoelig op de lucht benzine verhouding te zijn. Ik denk dat je daar moet kijken. Heb ergens gelezen dat iemand met de verkeerde luchtschroef stand ook maar amper 40/45 ging. Misschien handig om daar even te zoeken (benzine-lucht verhouding).
 
Die peugeot's schijnen heel erg gevoelig op de lucht benzine verhouding te zijn. Ik denk dat je daar moet kijken. Heb ergens gelezen dat iemand met de verkeerde luchtschroef stand ook maar amper 40/45 ging. Misschien handig om daar even te zoeken (benzine-lucht verhouding).
Ja luchtschroef staat op 1.5x gedraaid zoals ik had gevonden op forums. Benzine geen idee eigenlijk
 
Beste post je even een foto van de uitlaat.. Als je een imitatie uitlaat hebt kan de begrenzer ook ergens anders zitten.

Standaard zit er alleen een resonantie buisje eraan die voornamelijk de trekkracht beperkt en een beetje snelheid.
De vario plaat achter op de vario zorgt voor de meeste snelheids verlies.

Modellen na 2005 hebben een kortere vertanding. Maar dan zal je alsnog 60 / 65km op de teller moeten kunnen gaan.
 
Back
Top