peugeot vivacity afstellen

Yordi

New Member
hallo ik heb een vraagje ik heb alle soorten trek veertjes van polini liggen maar alleen de gewone zachtste werken als ik bv groene of gele wil in steken maakt hij in begin veel toeren en dan vertrekt hij pas
mijn specs
snelle 50cc
Yasuni R
12.5mm carburateur
sproeier 72
hi speed vario mixed rollen 7.4 en 2 gram
momenteel zit er een witte duw veer van polini in en grijze trekveren
 
Advertisement - register to remove this

Met strakkere trekveren zal hij pas met meer toeren (een hogere centrifugaalkracht) aan gaan grijpen.

Als hij met de slapste veren goed weg rijd.. wat is je vraag dan?:sweatsmile:
 
bij de slapste veren trekt hi op maar nog trager dan een standaard 25 scooter maar ineens schiet hij in zijn toeren en vliegt hij weg
 
de veren die iets strakker zijn zijn dan de groene en als ik die in steek gaat hij eerst hoog in toeren en trekt dan pas op
Post automatically merged:

zou het zelf echt niet mùeer weten hoe ik verder hem kan afstellen
 
Last edited:
Eerst zou ik die rollenset vervangen voor een set van gelijk gewicht. Die verschillende rollen kunnen ook een probleem geven bij het wegrijden.

Ik kom verschillende verhalen tegen over groene trekveren. Sommige claimen 15% sterke en andere 35% sterkte.

Als ik jouw was zou ik andere proberen indien het vervangen van de rollen geen effect heeft.
 
mijn koppeling is nu best goed afgesteld maar nu als ik op mijn top snelheid rij rijd hij wel best hard maar gaat niet heeeel hoog in toeren
Post automatically merged:

ik snap het echt niet meer een vriend van me heeft een vivacity helemaal standaard zit gewoon een polini uitlaat op met prop eruit en die brommer rijd 75 hoe kan hij sneller rijden terwijl aan mijne redelijk wat getuned is
 
Dat zal aan de afstelling liggen he
Of heb je een snorblok? Die zitten begrenst op meer plekken dus dan komt er wat meer bij kijken. Of zit er alleen snorvertanding in dat kan ook nog
 
Dat zal aan de afstelling liggen he
Of heb je een snorblok? Die zitten begrenst op meer plekken dus dan komt er wat meer bij kijken. Of zit er alleen snorvertanding in dat kan ook nog
Wat is de standaard afstellen van een snor vivacity heb sproeier 62 er in maar gaat pas na 20 x kicken aan. Als die eenmaal warm is is het goed koude start vreselijk en sommige dagen helemaal niks
 
Er staat een product nummer op het doosje van de trekveren.. Welke heb je precies?

Drukveer wit is verder gewoon goed. Alleen de vario rollen mix is nogal vreemd (zit erg te ver van elkaar..) Nooit meer dan 1gram van elkaar gaan zitten met een rollen mix.
 
Wat is de standaard afstellen van een snor vivacity heb sproeier 62 er in maar gaat pas na 20 x kicken aan. Als die eenmaal warm is is het goed koude start vreselijk en sommige dagen helemaal niks
Veel telaat ik weet het maar check je choke hele grote kans dat dat het is/was. Als je die scooter überhaupt nog hebt
 
Back
Top