Peugeot vivacity 70cc malossi sport afstellen

Menno313

New Member
Ik heb een 70cc malossi sport op een viva zitten. Momenteel met std carb. Vind het niet goed rijden en iemand raadde me een 17,5mm carb aan. Echter lees ik veel verschillende meningen over 17,5mm onder peug verticaal. Wat is jullie mening/advies? Het betreft een cross scooter waar optrekken belangrijker is dan topsnelheid.
 
Advertisement - register to remove this

Je kan gewoon een 17,5 of een 19 monteren.
Degene die zeggen dat het niet kan kunnen niet afstellen. Enig bijkomend nadeel is dat je in sommige situaties met een open luchtfilter moeten rijden omdat je originele niet meer past.
Wat voor meer geluid en vuil in de motor kan zorgen. Dat is eigen keuze
 
Ik heb een 70cc malossi sport op een viva zitten. Momenteel met std carb. Vind het niet goed rijden en iemand raadde me een 17,5mm carb aan. Echter lees ik veel verschillende meningen over 17,5mm onder peug verticaal. Wat is jullie mening/advies? Het betreft een cross scooter waar optrekken belangrijker is dan topsnelheid.
Heb toevallig zelf ook een speedfight 2 (zelfde blok) 70cc 17,5mm carburateur en ik heb hier alleen maar positiveel ervaringen mee
 
Ik heb het gefixt door de buitenkabel in de korten. Nu heb ik het volgende probleem na een ritje, mijn spruitstukrubber is afbroken
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of wordt het een nieuwe kopen?
 

Attachments

  • 20220111_161502.jpg
    20220111_161502.jpg
    232.3 KB · Views: 34
Back
Top