Peugeot Vivacity 50cc 2takt snor

Status
Not open for further replies.

Dolgu

New Member
Hoi ik heb sinds een paar maanden een Peugeot vivacity 50cc 2takt snorscooter uit 2005.

Graag wil ik deze opvoeren zonder de carburateur en de cilinder te veranderen. Ik wil een onbegrensde cdi erin, 9gram rollen, 56 sproeier, witte trekveren en een witte drukveer erin zetten. Is dat een goeie setup?

Op dit moment zitten er 13g rollen in en voor de rest is alles standaard behalve de sito uitlaat zonder prop.
 
Advertisement - register to remove this

Hoi ik heb sinds een paar maanden een Peugeot vivacity 50cc 2takt snorscooter uit 2005.

Graag wil ik deze opvoeren zonder de carburateur en de cilinder te veranderen. Ik wil een onbegrensde cdi erin, 9gram rollen, 56 sproeier, witte trekveren en een witte drukveer erin zetten. Is dat een goeie setup?

Op dit moment zitten er 13g rollen in en voor de rest is alles standaard behalve de sito uitlaat zonder prop.
Waarom zou je de cdi ontgrenzen? Bij een 2 takt niet nodig. Ik heb ook een vivacity. Je hoeft alleen de varioplaat te verwijderen en dan een iets grotere sproeier te monteren. Ow met een onbegrensde sito eronder zeker wat meer maten omhoog met de sproeier. Verder rolletjes aanpassen. Peugeot heeft het grootste koppel onderin de toeren. Ik zou beginnen met de varioplaat, rolletjes en sproeier. Luchtfilter zo origineel laten en mogelijk de drukveer of trekveertjes aanpassen.
Vivacity is t makkelijkst op te voeren.
Nb ik zou een bromscooter pakken. Je hebt geen helm. O ja. Je remmen als 1e up 2 date maken. Suc6
 
Wil iemand informatie voor zijn sprinter om er meer dan 24pk uit zijn set te persen, dan is hij meer dan welkom.
Wil iemand informatie om zijn snorscooter 60km/uur te laten lopen dan zien we hier dat liever niet. Dat is al 20 jaar hier de regel.
Wil iemand informatie om zijn snorscooter wat beter op te laten trekken met ze 2en en onder de grens blijven waar de politie op bekeurd, dan zou het ook geen probleem hoeven te zijn.

Zie ons snor beleid: https://scooterforum.net/threads/opvoer-beleid-snor.208724/#post-3509874
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top