Peugeot Vclic lekt benzine

Peugeot Vclic

New Member
Help, ik ben een leek op dit gebied maar heb helaas geen geld voor een garage etc. daarom richt ik me toch richting jullie in de hoop erachter te komen wat ik moet doen en waarmee ik moet beginne. ( scooter uit elkaar halen weet ik, maar benamingen van onderdelen graag een foto erbij met wat je bedoeld, anders is het alsnog adacadabra voor mij om uit te vogelen waar een *cabarateur* zit bijvoorbeeld. Het probleem is als volgt..
mijn vclic lekt aardig wat druppels en ik zou dit uiteraard graag willen verhelpen maar ik weet niet waar ik moet kijken of beginnen aangezien meerdere onderdelen doorweekt waren en nu alles inmiddels weer is opgedroogd en ik geen youtube filmpje of tread ken vinden die exact benzine lekkage verhelpt met een vclic
 
Advertisement - register to remove this

Begin eens met het "uitvogelen" waar de scooter precies benzine lekt en maak er een duidelijke foto van!
die had ik, helaas is mijn telefoon ter reparatie weg en krijg ik die van de week terug. dan plaats ik gelijk de video die k gemaakt heb. het is als je aan de linkerkant van onder de kap naar boven kijkt dan zie je een dik ding ofzo waar slangetjes aanzitten.
 
Een carburateur bedoel je?
Breng die scooter lekker naar de scooterzaak. Alsof wij er aan beginnen om jou stap voor stap met fotos en pijltjes uit te leggen hoe je iets moet maken waar je zelf niet eens van weet wat het is.
Sorry hoor maar dat word natuurlijk helemaal 3x niks
 
Een carburateur bedoel je?
Breng die scooter lekker naar de scooterzaak. Alsof wij er aan beginnen om jou stap voor stap met fotos en pijltjes uit te leggen hoe je iets moet maken waar je zelf niet eens van weet wat het is.
Sorry hoor maar dat word natuurlijk helemaal 3x niks
nou ik ben over het algemeen handig zat maar op dit gebied gewoon niet. zoals je kon lezen is een scooterzaak geen optie voor mij en is het over het algemeen vrij makkelijk om zelf je scooter te kunnen fixen. wil gewoon ff een zetje in de goeie richting. als je mijn fotos bewerken met pijltjes te lastig vind en mij niet wil of kan helpen doe je dat toch niet? je ken dan beter doorscrollen inplaats van de wijsneus uithangen en mij vertellen dat ik maar niks mag leren omdat ik het nu toch niet begrijp. voor ieder een eerste keer toch? of heb jij nooit hulp gehad toen je ergens nieuw aan begon ?
 
Back
Top