Peugeot V-Clic

ingelke74

Well-Known Member
Als ik er even mee gereden heb, dan gaat hij van 30 km (Snorscooter) terug naar 20km.
Maakt dan ook een schel geluid erbij. Ga ik over een drempel of wat dan wil hij weer wat harder gaan.

Vaak heb ik ook last ervan als ik hem aanzet dat ik hem niet kan starten, je ziet dan de benzine pijl terug naar 0 gaan. Zet ik hem op zijn stander dan loopt het weer op en kan ik hem met de electrische starter aan zetten anders moet ik kicken.

Wie weet wat het probleem hier van is.
 
Advertisement - register to remove this

tja eigenlijk is heel je scooter dus een probleem, een peugeot vclick word in china gemaakt daardoor valt de kwaliteit van de scooter tegen. het beste wat je kan doen is deze verkopen. als je dan toch een goedkope scooter wild ga dan voor een piaggio zip of koop een 2de hands van een goed merk. die zip word ook in china gemaakt maar daar kom je veel minder klachten over tegen.(eigenlijk in vergelijking met de vclick helemaal niks:p)
 
waarschijnlijk komt je glijbus vast te zitten in je vario, en je accupool zit los (of de zekering zit niet helemaal goed)
 
tja eigenlijk is heel je scooter dus een probleem, een peugeot vclick word in china gemaakt daardoor valt de kwaliteit van de scooter tegen. het beste wat je kan doen is deze verkopen. als je dan toch een goedkope scooter wild ga dan voor een piaggio zip of koop een 2de hands van een goed merk. die zip word ook in china gemaakt maar daar kom je veel minder klachten over tegen.(eigenlijk in vergelijking met de vclick helemaal niks:p)

Kan hier wel antwoord op geven, maar zal dat maar niet doen 8P

@Edwin Dank je wel voor je Normale antwoord.
Komende week word de scooter na gekeken en zal die puntjes dan ook even laten nakijken.
 
Back
Top