peugeot v clic

Status
Not open for further replies.

bjornovich

Well-Known Member
hallo ik heb een vraagje
ik ben nu al 4 keer naar de brommer handelaar geweest mijn brommer is nog 1 jaar in grantie
maar telekens heb ik probleem om mijn brommer automatich te starten eerst zij hij ja als brommer ouder wordt zal dat beteren
dan heeft hij een stuk in gestoken of vervangen omdat mijn brommer geen stroom kreeg en nu zegt hij dat je kan zijn omdat ik naar een slecht benzine station ga ben naar ander geweest maar probleem blijft zich voortdoen
weten jullie soms wat er zou kunnen haperen
is een peugeot v clic 4 taks met super 95 erin zoals de handelaar had gezegd dus doe ik er niet veel verkeerd aan
 
Advertisement - register to remove this

Ben bang voor je van niet.
Maar kan je wel zeggen dat het onzin is dat een electrisch start het door de tijd heen beter gaat doen want hoort gewoon vanaf het begin goed te wezen zeker bij een nieuwe scooter.

Ook het verhaal van een slechte benzine pomp is onzin, slechte benzine opzich bestaat wel maar dat gaat allemaal naar afrika en dat soort landen dat zie je hier amper.
 
Ja, ik weet er wel wat over...Het is een kutding! Altijd problemen, vooral met het elektrische deel.
En laat mij raden, je startmotor is ook al een keer kapot geweest?
 
@ weedie: is dat niet een beetje kort door de bocht? Ik moet zeggen dat ik er vele tientallen van verkocht heb afgelopen jaar. Daarbij heb ik er eigenlijk bijna geen 1 van terug gezien met problemen. Carburateur zijn ze gevoelig op, net als vele andere 4takt scooters. Monteer er eigenlijk altijd 1 maat grotere sproeier in voor ik hem aflever. Verder nooit startproblemen meegemaakt.
 
idd mijn startmotor is 2 weken geleden ook al kopot geweest dan ging hging hij goed voor een week en dan weer zelfde probleem wat kan ik er aan doen want mijn bromfiets strart weer niet goed
 
Ik zou de stekker verbinding van de stuurschakelaar (startknop) maar eens controleren achter de voorkuip. Heb het 1 keer meegemaakt dat deze stekker niet goed in elkaar gestoken zat. Hierdoor doet de elektrische start het soms wel en niet.
 
Ik zou de stekker verbinding van de stuurschakelaar (startknop) maar eens controleren achter de voorkuip. Heb het 1 keer meegemaakt dat deze stekker niet goed in elkaar gestoken zat. Hierdoor doet de elektrische start het soms wel en niet.


ja maar als ik de frein inhou en op de starter druk slipt hij door en stinkt hij aan benzine
en er zijn dan momenten dat ik hem in 2 seconden aankrijg maar nu de laatste tijd gaat slechter dan moet ik hem met de kik pedaal aansteken
 
ja maar als ik de frein inhou en op de starter druk slipt hij door en stinkt hij aan benzine
en er zijn dan momenten dat ik hem in 2 seconden aankrijg maar nu de laatste tijd gaat slechter dan moet ik hem met de kik pedaal aansteken

en dan nog vandaag 15 min om te starten en stonk ook wel aan benzine heb dan eindelijk in gang gekregen met de kick starter vindt da nie meer normaal wi en volgens die handelaar is het verkeerde benzine station ik ging normaal naar de gulf en nu zegt hij je moet gaan naar de q8
 
gebruik alsjeblieft eens interpunctie, zo snappen weinig mensen er wat van.

Zwak punt van een v-clic is ook de zijstandaart, de startonderbreker die daar inzit wil nog wel eens weigeren, waardoor je dus geen vonk krijgt, en als je benzine onverbrand je uitlaat ingaat.


btw, je zit in het verkeerde forumdeel :*
 
ik heb nu al ruim 10000 met mijn vclic gereden en nagenoeg geen gekke dingen mee gemaakt
alleen bij wat vochtig weer start die iets slechter

nu is het lampje voor kapot gegaan........
het is een H4 volgens mij maar het wattage is anders
morgen maar bij de dealer een nieuwe halen want het tankstation heeft dit wattage niet
en ik heb geen idee of het kwaad kan de H4 autolamp is hoger
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top