Peugeot v clic 4t wil niet starten

Hoi allemaal,
Het bleken de kleppen te zijn. Ze waren krom
Nu getimed en brommer loopt weer, heb alleen nog 1 vraag waar jullie mij vast mee kunnen helpen. Mijn brommer trek nu best wel langzaam op (deed hij vroeger nooit) en houd in bij 40 terwijl vorige top +-60 was
Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen?
Mvg
Post automatically merged:

Hoe kom je dan aan kromme kleppen?
 
Ik wil niet disrespectvol doen maar dat was niet mijn probleem…
Post automatically merged:


Ja dat denk ik wel zie foto bougie
Meschien rare vraag. Maar heb je echt genoeg compressie.
K had ook een keer dat ik teveel olie in me scooter dee pakkingen er uit geklapt bla bla bla toen had die ook geen kracht meer.
 
Beginnen met compressie en klep speling , dan kijken als hij loopt of je erg veel carter druk hebt in je slang die van je kleppen deksel komt , is meestal een indicatie van door blazen langs de zuigerveren . Hierdoor kunnen ook je pakkingen gaan lekken.
 
Beginnen met compressie en klep speling , dan kijken als hij loopt of je erg veel carter druk hebt in je slang die van je kleppen deksel komt , is meestal een indicatie van door blazen langs de zuigerveren . Hierdoor kunnen ook je pakkingen gaan lekken.
Wat ook kan is bij teveel Carter druk. Wat ik teminste had was de veer die aan de gas naald hoort te zitten er niet in zat dan krijgt die teveel lucht en gaat die blazen uit je Carter ontluchting
 
dan krijgt die teveel lucht en gaat die blazen uit je Carter ontluchting
Als hij dat doet is er al iets mis met de afdichting qua veren/cil , of er nou een brandbaar mengsel aangezogen wordt of alleen lucht , afdichten moet hij zo wie zo , denk maar aan een lucht compressor welke alleen maar lucht aanzuigt en toch goed afdicht naar het carter waar ook olie in zit voor de smering.
 
Back
Top