Peugeot v clic 4t wil niet starten

Ik zou voor je begint met uit elkaar halen , toch eerst de basis in orde willen hebben , en dat is , is er compressie druk genoeg?
Als je dat als eerste nou eens uitsluit , ( dat je boven de 9 a 10 bar zit) kun je daarna altijd de boel uit elkaar schroeven ( heb je ook de klepspeling al eens gemeten)?
 
Hoi allemaal, we zijn een tijdje verder
Hij deed het laatst even maar wanneer ik gas gaf gaf de brommer geen response…
Dus heb een nieuwe carburateur besteld en gemonteerd maar nu komt er geen benzine in de cilinder! Kan iemand mij weer helpen?
Mvg
 
Hoi allemaal, we zijn een tijdje verder
Hij deed het laatst even maar wanneer ik gas gaf gaf de brommer geen response…
Dus heb een nieuwe carburateur besteld en gemonteerd maar nu komt er geen benzine in de cilinder! Kan iemand mij weer helpen?
Mvg
Dus als je gas gaf gebeurde er niks?
 
Heb je intussen ook de compressie gemeten , en is die in orde. En de kleppen gesteld ? Dit zijn toch zeker belangrijke zaken , als dat niet klopt kun je nog heel veel onderdelen op de bonnefooi kopen , maar schiet je niet veel op.
 
Heb je al een keer een andere bougie geprobeerd?
Want hoe is de vonk, tussen de elektrode of vonkt hij erbuiten
Post automatically merged:

Moet het niet 0.10 zijn voor in en uit zo heb ik het ook ding loopt als een zonnetje.
.10 in .15 uit
 
Is je vlotterkamer wel gevuld met benzine , of is deze droog ? Kijk eens met starten/kicken of er benzine uit je benzine slang komt bij de carburateur. Komt hier geen benzine uit bij het kicken , zuig dan eens aan het vacuum slangetje van je benzine kraan . Komt er nu wel benzine ? Dan slangetje nakijken op lekkage , je zuigt harder als de motor doet , dus zou ook kunnen dat de benzine kraan niet helemaal tof is .
Of je hebt niet genoeg onderdruk in je spruitstuk .
 
Hoi allemaal,
Het bleken de kleppen te zijn. Ze waren krom
Nu getimed en brommer loopt weer, heb alleen nog 1 vraag waar jullie mij vast mee kunnen helpen. Mijn brommer trek nu best wel langzaam op (deed hij vroeger nooit) en houd in bij 40 terwijl vorige top +-60 was
Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen?
Mvg
Post automatically merged:

Hoi allemaal,
Het bleken de kleppen te zijn. Ze waren krom
Nu getimed en brommer loopt weer, heb alleen nog 1 vraag waar jullie mij vast mee kunnen helpen. Mijn brommer trek nu best wel langzaam op (deed hij vroeger nooit) en houd in bij 40 terwijl vorige top +-60 was
Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen?
Mvg
Bougie ziet er zo uit
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    178.6 KB · Views: 8
Enige manier(en) waardoor de kleppen krom kunnen raken is zoals ik aangaf in post #36.
Kan ook zijn dat de kleppen hard in aanraking zijn gekomen met de zuiger.
 
Back
Top