Peugeot tweet

Witte32

New Member
Heb nieuwe peugeot tweet gekocht met onmiddellijke injectie. Heb al aan een paar dealers van brommers gevraagt om deze op te drijven maar dit gaat blijkbaar niet wegens de beveiliging. Dit zouden ze moeten doen via de pc of zo.
Ik heb elke brommer al sneller gekregen maar bij deze weet ik het niet. Geen vario ring meer enz. Toch blijft hij 45 rijden. Iemand een idee. Dank u
Post automatically merged:

Heeft nog maar 180 km gereden dus nieuw
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Euro 5 is lastiger te ontgrenzen, wel mogelijk.
Oké, maar zou graag weten hoe.. heb hem zelf open gedaan, geen vario heb die er wel uit gehaald. Maar na de vario had ik een ijzer ringetje dit heb ik er uit gehaald maar haalt niets uit. Miss ook geen goed idd. Geweest want vario ring zit meestal aan de riem. Het is 2mm dik maar zoals ik zegde was het totaal achter de volledige vario. Dus beter terug steken denk ik. Het zal wel voor iets dienen, die van peugeot zelf zijn zeer streng op dat gebied. Miss andere cdi.
Probleem is die euro 5 zoals je zegt.
Normaal is dat met een chip te regelen
 
Je hebt computer tools nodig om de software in de ecu aan te passen.. Als je dat niet hebt kom je niet veel verder.
Voor de goedkopere china scooters en euro 5 is het wel gemakkelijker. Daar kan je voor een snor nog aan een 30km ECU komen.
 
Je hebt computer tools nodig om de software in de ecu aan te passen.. Als je dat niet hebt kom je niet veel verder.
Voor de goedkopere china scooters en euro 5 is het wel gemakkelijker. Daar kan je voor een snor nog aan een 30km ECU komen.
Ik heb classe B dus 49cc of 50 cc zou graag willen dat hij 55 rijd sneller hoeft niet. Nu is het juist 40 als ik gelluk heb. Kan ik die software zelf op mijn pc downloaden, laatste vraag hoor. Heb ook gemerkt dat een tuning chip helpt maar zou rond 150 euro liggen. Graag nog een laatste respons. U bent al hartelijk bedankt voor de info. Indien mogelijk wil u dar doen of de firma
 
Nou aan die software en diagtool kom je normaal gesproken niet zomaar aan.. Deze worden normaal gezien alleen aan scooter dealers geleverd die aan de scooters zelf sleutelen.. Voor de consument kan je er niet zomaar aankomen, tenzij iemand anders dit op de consumenten markt aanbied. Precies het zelfde zoals het ging met Peugeot TSDI en Aprilia Ditech destijds.
 
Nou aan die software en diagtool kom je normaal gesproken niet zomaar aan.. Deze worden normaal gezien alleen aan scooter dealers geleverd die aan de scooters zelf sleutelen.. Voor de consument kan je er niet zomaar aankomen, tenzij iemand anders dit op de consumenten markt aanbied. Precies het zelfde zoals het ging met Peugeot TSDI en Aprilia Ditech destijds.
Oké toch bedankt, miss. Veranderen van scooter. Nee echt hartelijk bedankt voor de nodige info
 
De sym Euro5 modellen kan je ontgrenzen door de ring eruit te halen en de lichtblauwe/witte draad van het gasklephuis door te knippen. Ik neem aan dat de Tweet met dezelfde spullen wordt geleverd als de Syms. Je zou een kijkje kunnen nemen naar de draden die naar het gasklephuis gaan.
 
Software en diagtool kom je normaal gesproken niet zomaar aan.. Deze worden normaal gezien alleen aan scooterdealers geleverd die aan de scooters zelf sleutelen.. Voor de consument kan je er niet zomaar aankomen, tenzij iemand anders dit op de consumenten markt aanbied. Precies hetzelfde zoals het ging met Peugeot TSDI en Aprilia Ditech des,
waar staat tsdi voor?
 
Back
Top