peugeot tweet of sym symphony

deadman007

Well-Known Member
Ik wil in januari een scooter gaan kopen en heb 2 scooters gevonden waar ik comfortabel opzit enzo.

Maar nu weet ik niet dewelke het beste zou zijn. De Peugeot Tweet en de Sym Symphony zijn alle twee hetzelfde zowel van prijs als van uitzicht.

Waarschijnlijk ligt er wel ergens een verschil in motor of verbruik. Mijn scooter is de vervanger van mijn fiets. Heb op een jaar tijd 2000 km met de fiets dus de scooter moet ook zoveel aankunnen.

Welke is beter van kwaliteit? De Sym of de Peugeot?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Peugeot Tweet is gewoon een Sym Symphony met een iets andere voorkap. Het zijn echt dezelfde scooters onderhuids. Het motorblok is ook van Sym.

Mijn mening: Koop dus gewoone de originele Sym ipv het peugeot 'kopie'.
 
Je ipod, ps3, xbox360, en de pc waar je achter zit komt ook uit china, ook bagger?

vclic heeft qua kwaliteit niets te maken met de tweet. De vclic was een omgestickerde chinees. De tweet is een Sym, gemaakt in china.
 
Ik kan maar 1500 euro spenderen aan een brommer. Mag niet meer van men moeder. Maar ik ben 1m85 en wil comfortabel zitten en bij een brommer zoals de Tweet of Symphony zit ik comfortabel. Het zal dan waarschijnlijk de Symphony worden.
 
Tweet/Symphony rijd dan ook wel echt heerlijk! Tenminste als ze daadwerkelijk hetzelfde zijn, heb namelijk laatst op het werk een Tweet rijklaar moeten maken en proefrit mee maken.
 
Back
Top