Peugeot Tuning

Status
Not open for further replies.
mja ik zou ook welles willen weten tot hoever het nut heeft om te gaan, kwa bruggetje / spijl.
en of het nu heeft die spijl in de breedte te verkleinen.
kan me voorstellen dat het te klein maken van de nadelen heeft kwa flow -> cil
 
Volgens mij dient die spijl hoofdzakelijk alleen maar voor de ondersteuning.....

Denk dat het wat de flow betreft minimaal is.

Als het ter ondersteuning is kan je zover gaan tot dat je denkt dat het wel genoeg is (stevig blijft..)...
 
Originally posted by Ray_speedake
Volgens mij dient die spijl hoofdzakelijk alleen maar voor de ondersteuning.....

Denk dat het wat de flow betreft minimaal is.

Als het ter ondersteuning is kan je zover gaan tot dat je denkt dat het wel genoeg is (stevig blijft..)...

ik bedoelde het bruggetje... :)
 
Hier de Peugeot Tjoening foto

1019569379Tjoening2.jpg
 
Ff een vraagje, ik ben nu ook rustig aan bezig met mn carter, nu valt me op dat de inlaat poorten stnd naar beneden gericht zijn, wat is de mening van de members hier kwa richten van de inlaat ?
 
Als je je scoot weer orgineel wilt maken, kun je dan gewoon die orginele shit weer erop knalluh, ook met zoon getuned carter? Zonder problemen ofzo?
 
Wanneer word die site van jou dan actief " spring 2003 "
Die nieuwe tuningstechniek is wel lijp, alleen mag wel wat groter die pics...is een beetje onduidelijk nu..
greetzz
 
Gegroet mensen, ik heb nu een tijdje terug ook de poging gewaagd tot carter tuning van mijn speedfight...

Resultaat, betere gasreactie, veel meer toeren, iets meer trekkracht.

Maybe dat iemand zijn mening over mijn 'dronkenmans*' freeswerk kan doen?
42599

*Afwerking is niet zo egaal zeg maar ;)

Meer info over mijn scooter...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top