peugeot tkr word tegengehouden door kelk

peuguki

!peugeot&suzuki!
Jowzzz ik heb dus een peugeot tkr die wel aardig ryd (voor een straatscooter) ik ben nog geen 16 dus kan ik niet veel op de openbare weg ryden desondanks ryd ik dus in myn tuin wat wil zeggen niet veel meer dan optrekken en remmen :s
ik heb een tydje geleden een hebo membraan (voor 50cc)gestoken op een originele motor zonder enige veranderingen.nu had ik een stage 6 luchtfilter gekocht(je weet wel de allomgekende 'sponzen')en ik ben vandaag ergens op een afgelegen baan gaan ryden waar ik eens kon doorryden maar hy viel ineens dood (hetzelfde gevoel dat als je naft op is) maar als ik men gas effe inhoud en terug opendraai ryd hy terug normaal voor een tydje:s dus haalde ik men stage 6 kelk eraf en bleef er enkel nog een rubberen bochtje aan de carburator steken effe bygeregeld en hy reed terug vlot zonder dood te vallen maar hy blijft precies terughoudend alsof hy begrenst is maar dit is niet het geval:s zit dit in men kop of heeft hier iemand daar een verklaring voor?
m.v.g sancho!!!
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet niet of het een powerfilter is of een element dat in de stnd filter gaat?;)

Als het het 2e geval is dan zou ik een ietsje grotere sproeier erin doen en dan is het ook goed;)
 
Back
Top