Peugeot speedfight start issues

JasonMarcele

New Member
Goeiedag, ik heb sinds kort een leuke speedfight uit 2005 die ik om wil bouwen naar een speedfight 2 , nu wist ik dat ik een nieuwe bougie dop nodig had omdat die andere helemaal op was.

Nu t volgende ik kreeg m gestart met de nieuwe dop maar het uitvallen in stationair was nog steeds een issue bougie eruit gehaald en tot de conclussie gekomen dat ik een ander bougie erin moet draaien,
Mijn vraag is dan ook als die erin zit zou die dan gwn starten en stoppen met verzuipen ? Wat er gebeurt is, dat hij start en rijd maar zodra je gereden heb wil die moeilijk starten of helemaal niet na 10 min dan ineens weer wel,ligt dit dan puur aan de oude versleten bougie of kan daar meer mee zijn afstelling was helemaal top. Wil gwn eff weten of t echt aan de oude bougie lag of niet :p
 
Advertisement - register to remove this

Speedfight uit 2005 bestaat niet.. Een speedfight 2 uit 2005 wel.

De speedfight 1 komt zo ongeveer uit de periode van 1998 en iets eerder..
Dan heb ik een speedfight 2 met speedfight 1 kappen,wat mogelijk is ofcours zelfde ophang punten maar goed t probleem is, de scooter rijd en als ie rijd, rijd ie goed maar op 1 of andere manier verzuipt ie een beetje waardoor starten voor 10 minuten lang niet mogelijk is, me bougie heeft zn beste tijd dan ook wel gehad en die word vandaag vervangen mijn vraag was of dit dan ook echt het probleem gaag verhelpen want hoe die nu afgestelt staat is prima
 
Dat is een speedfight 1.. Oude type achterkant en voorkant.. Ook het zadel is origineel zo te zien.

Kan inderdaad ook een 2 zijn met type 1 onderdelen.

Wat is nou je huidige afstelling? Heb je de scooter recent gekocht?
 
Alles is orgineel eraan nog, heb m voor 220 zo over gekocht.
Maar mijn plan is er wel een speedfight 2 van te maken maar enkel en alleen als ik zeker weet dat deze op motorisch gebied blijft presteren dus vandaar deze topic
 
Garage onderhoud gehad ze hebben enkel de bougie en bougie dop nooit vervangen,want het blokkie en de cilinderkop ziet er harstikke goed uit bobine kabel zit er nieuw op en motorisch is deze scooter harstikke goed op de kleine deeltjes na heb de scooter zelf ookal na gelopen etc carb is schoon dus met t vervangen van de bougie kan ik daarna aan de slag met visueel opknappen tot een speedfight 2 als deze klaar is zou ik er wel een fotootje op het forum plaatsen
 
Dat is een speedfight 1.. Oude type achterkant en voorkant.. Ook het zadel is origineel zo te zien.

Kan inderdaad ook een 2 zijn met type 1 onderdelen.

Wat is nou je huidige afstelling? Heb je de scooter recent gekocht?

Er ligt onder een 15 of 17 mm carb ontgrenst een standaard uitlaat (voor nu) standaard maat sproeier deze scooter rijd tegen de 60 aan en denk dat t idd een 2 is aangezien de rdw toch echt aangeeft dat ie in 2005 is ingevoerd en ik heb nog de inderouds sticker van de dealer onder me zadel en die geeft ook aan 2005 onderhoud gehad te hebben en 2006 weer en zo maar door
 
Back
Top